Σύνδεση

Featured

Το νέο Peugeot 308 έγινε και στέισον και plug-in υβριδικό

Η παρουσίαση της έκδοσης στέισον του ολοκαίνουργιου Peugeot 308 ήταν απλά θέμα χρόνου και έτσι τώρα η γαλλική εταιρεία το παρουσίασε με κάθε επισημότητα.

Το νέο 308 SW λοιπόν και σε σχέση με το hatchback έχει μεγαλύτερο μήκος κατά 21 εκατοστά, φτάνοντας τα 4,64 μέτρα, ενώ πιο μεγάλο, κατά 55 χιλιοστά είναι και το μεταξόνιό του, με αποτέλεσμα και οι χώροι για τις αποσκευές να είναι σημαντικά αυξημένοι.

Έτσι οι συμβατικές εκδόσεις έχουν πορτμπαγκάζ με χωρητικότητα από 608 έως και 1.635 λίτρα, ενώ στις plug-in υβριδικές οι αντίστοιχες τιμές, λόγω της παρουσίας της μπαταρίας είναι 548 και 1.574 λίτρα αντίστοιχα.

Κατά τα άλλα και εδώ δίνει το παρόν η τελευταία έκδοση του i-cockpit, μαζί με ένα εξελιγμένο σύστημα infotainment και μια σειρά συστημάτων υποβοήθησης.

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τις εκδόσεις των 110 και 130 ίππων του γνωστού τρικύλινδρου turbo των 1.200 κυβικών της μάρκας καθώς και τον diesel των 1.500 κυβικών και των επίσης 130 ίππων.

[ngg src=”galleries” ids=”5576″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″] 

Στα plug-in υβριδικά ο turbo βενζίνης των 1.600 κυβικών συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων και μια μπαταρία 12,4 kWh. Στην εισαγωγική έκδοση ο 1.6 αποδίδει 150 ίππους και η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 180, ενώ στην πιο ισχυρή οι αντίστοιχες τιμές είναι 180 και 225 ίπποι. Όσο για την ηλεκτρική αυτονομία είναι 60 και 59 χιλιόμετρα αντίστοιχα.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota