Σύνδεση

Peugeot

NEO PEUGEOT 301: ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ

Με την προηγούμενη γενιά του 301, η οποία παρουσιάστηκε το 2012 και έκανε και ένα μικρό πέρασμα και από την χώρα μας, αποτέλεσε την πρώτη προσπάθεια της εταιρίας για να δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο από αυτά που έλκουν τους καταναλωτές στις αναπτυσσόμενες αγορές: ένα τετράθυρο σεντάν, με μεγάλους χώρους, υψηλή -για τα δεδομένα- ποιότητα και ασφάλεια, και τιμή που να είναι αρκετά χαμηλή έτσι ώστε να προσελκυθεί το μεγάλο αγοραστικό κοινό αυτών των χωρών.

Με το νέο 301 έρχεται να συνεχίσει αυτή την “συνταγή” η οποία είχε και αρκετή επιτυχία σε συγκεκριμένες χώρες που οι αγοραστές στρέφονται προς αυτής της λογικής τα αυτοκίνητα. Οι αλλαγές στο αμάξωμα εντοπίζονται κυρίως στο εμπρός μέρος όπου η μάσκα τύπου 508 έχει αλλάξει εντελώς, δίνοντας ένα πιο “αυτόνομο” στιλ στο νέο 301. Αυτό που δεν έχει αλλάξει είναι η γενναιοδωρία σε διαστάσεις, με το αμάξωμα να φθάνει τα 4,445 μέτρα σε μήκος ενώ το μεταξόνιο βρίσκεται τα 2,65 μέτρα.

peugeot-301-2017-1024-08

Ως αποτέλεσμα αυτών είναι να δημιουργείται ένας μεγάλος χώρος για τους επιβάτες, με την Peugeot να υποστηρίζει ότι οι πίσω θα καθίσουν πιο άνετα από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο σ’ αυτή την κατηγορία τιμής. Τεράστιος είναι και ο χώρος των αποσκευών ο οποίος ξεκινά από τα… 640 λίτρα και μπορεί να φθάσει έως τα 1.332 λίτρα με αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Στο εσωτερικό έχει γίνει μια σημαντική προσπάθεια αναβάθμισης της συνολικής εικόνας, με καλύτερης ποιότητας υλικά και νέα σχεδίαση. Σε ότι αφορά τον εξοπλισμό, το highlight είναι η υιοθέτηση μιας οθόνης αφής 7 ιντσών, ενώ υπάρχουν τεχνολογίες όπως MirrorLink®, Android Auto®, Apple CarplayTM, κάμερα οπισθοπορείας, αλλά και ένα εξελιγμένο συστημα navigation της Tom Tom. Για την οδική ασφάλεια, το 301 είναι εξοπλισμένο με όλα τα σύγχρονα μέσα, διαθέτοντας τέσσερις αερόσακους, συστήματα ΑΒS, ESP, EBA και σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών μεταξύ άλλων.

Στα μηχανικά μέρη, η Peugeot επέλεξε ένα σύγχρονο σύστημα ανάρτησης, με γόνατα ΜcPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Τα φρένα αποτελούνται από δίσκους εμπρός και πίσω (σε κάποιες χώρες επιλέγονται ταμπούρα για τον πίσω άξονα) ενώ το σύνολο κινείται πάνω σε δύο επιλογές ζαντών είτε 15 είτε 16 ιντσών.

peugeot-301-2017-1024-0f

Οι κινητήρες που εφοδιάζουν την γκάμα του 301 ξεκινούν από τον 1.2L PureTech των 82 ίππων με 5τάχυτο κιβώτιο και επεκτείνεται στον 1.6L VTi με 115 ίππους και επιλογές σε χειροκίνητο και αυτόματο κιβώτιο. Οι προτάσεις με πετρελαιοκινητήρα είναι δύο, μία με τον 1.6L BlueHDi των 100 ίππων και μία με τον 1.6L HDi και τους 92 ίππους, και οι δύο με πεντατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Μία μικρή ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια έχει να κάνει με το γεγονός ότι επειδή το αυτοκίνητα αναμένεται να πωληθούν σε χώρες με πολύ ζεστά κλίματα, οι εκδόσεις βενζίνης έχουν ειδικά ενισχυμένα air contidion τα οποία μπορούν να ανταπεξέλθουν πιο εύκολα σ’ αυτές τις συνθήκες.

Το νέο 301 ξεκινά να παράγεται άμεσα από την εταιρία στο εργοστάσιό της στο Vigo στην Ισπανία, και σταδιακά θα βρίσκεται στις αγορές που έχουν επιλεγεί, στις οποίας μάλιστα θα φθάνει με συγκεκριμένες προδιαγραφές για κάθε περίσταση έτσι ώστε να δημιουργεί τις κατάλληλες προϋποθέσεις για να έχει ελκυστική τιμή με βάση τα δεδομένα που επικρατούν στην εκάστοτε χώρα.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured