Σύνδεση

Peugeot

PEUGEOT 3008DKR MAXI: ΩΡΑ ΓΙΑ ΧΑΤ-ΤΡΙΚ!

Μετά από 2 συνεχόμενες επικές νίκες στο Ράλι Ντακάρ – το 2016 και το 2017 – η Peugeot Sport παρουσίασε το διάδοχο του Peugeot 3008DKR που άλωσε τον Ιανουάριο τη Νότια Αμερική. Πρόκειται για την αγωνιστική εκδοχή του «Car of the Year 2017», του ακαταμάχητου SUV της Peugeot!

Όπως υποδεικνύει η ονομασία του, τo νέο Peugeot 3008DKR Maxi είναι ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο, με αυξημένο πλάτος που προσφέρει καλύτερο κράτημα στο χώμα, στους αμμόλοφους και στα βουνά, που περιλαμβάνουν οι διαδρομές του πιο απαιτητικού ράλι στον κόσμο. Συγκεκριμένα, το νέο αγωνιστικό είναι πιο φαρδύ κατά 20 εκατοστά -10 εκατοστά από κάθε πλευρά- χάρη στην αύξηση του πλάτους της ανάρτησης. Η αύξηση αυτή προέκυψε από τα νέα πάνω και κάτω ψαλίδια, από τους νέους βραχίονες μπρος-πίσω και τα νέα ημιαξόνια (η κίνηση συνεχίζει να μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς).

Το Peugeot 3008DKR Maxi βρίσκεται ακόμη στο στάδιο της εξέλιξης του και δοκιμάζεται ήδη στο Silk Way Rally που ξεκίνησε στις 7 Ιουλίου από την Ρωσία με τερματισμό στις 22 του μήνα στην Κίνα. Από εκεί θα προκύψουν χρήσιμα συμπεράσματα, ειδικά όταν στο τιμόνι του νέου αγωνιστικού βρίσκεται ο πολυνίκης Sebastien Loeb, ο οποίος συμμετέχει για 2η χρονιά στο συγκεκριμένο ράλι, ενώ είχε τερματίσει στην 2η θέση στο περασμένο Ντακάρ.

Επίσης, στο Silk Way Rally συμμετέχουν οι Stephane Peterhansel και Cyril Despres με την διαφορά πως αγωνίζονται με τα τωρινών προδιαγραφών Peugeot 3008DKR. Ο Carlos Sainz αποτελεί το 4ο μέλος της dream-team της Peugeot και με την τεράστια εμπειρία που διαθέτει συμβάλλει στην βελτίωση των αυτοκινήτων, ενώ θα προσπαθήσει και στο επόμενο Ντακάρ για το καλύτερο.

Bruno Famin, Peugeot Sport Director: «Καθώς το επόμενο Ντακάρ πλησιάζει έχουμε ξεκινήσει να δουλεύουμε εντατικά στην επόμενη γενιά του αγωνιστικού μας. Φυσικά το πιο δύσκολο δεν είναι να νικάς, αλλά να συνεχίσεις τις νίκες απέναντι σε ένα πολύ ισχυρό ανταγωνισμό. Για αυτό οι μηχανικοί μας έχουν ως στόχο να βελτιώνουν συνεχώς το αυτοκίνητο και να δίνουν στους οδηγούς μας, τις καλύτερες προοπτικές για ακόμη περισσότερες επιτυχίες».

Sebastien Loeb, Team Peugeot Total driver: «Θεωρώ πως το αυτοκίνητο, τώρα που είναι φαρδύτερο, είναι πολύ πιο σταθερό και πως βρίσκεται ένα βήμα πιο μπροστά. Έχουν περιοριστεί πολύ οι κλίσεις και αυτό μας δίνει την δυνατότητα για πιο επιθετική οδήγηση με περισσότερο αυτοπεποίθηση και πλαγιολισθήσεις. Θα έλεγα πως το ισχυρότερο σημείο του Peugeot 3008DKR Maxi είναι οι off-road δυνατότητες που έχει».

Carlos Sainz, Team Peugeot Total driver: «Το νέο Peugeot 3008DKR Maxi τα πάει καλά στις δοκιμές και σαφώς είναι μία βελτίωση από το προηγούμενο αυτοκίνητο. Η κυριότερη αλλαγή είναι φυσικά το μεγαλύτερο πλάτος, το οποίο θα μας επιτρέψει να πιέσουμε περισσότερο στις στροφές και να κινηθούμε πιο γρήγορα, αφού το νέο αγωνιστικό είναι πιο σταθερό στις γρήγορες και σκληρές χωμάτινες διαδρομές».

Περικλής Στέφος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε πως είναι στο εσωτερικό του βυθισμένου πλοίου της Hyundai που μετέφερε αυτοκίνητα (Video)

Featured

Αυτό θα είναι το νέο τζιπ του Ελληνικού Στρατού; Αντικαταστάτης αυτών της Mercedes;

Featured

Tρελή ζήτηση για ένα Toyota RAV4 με αμερικάνικo στυλ της δεκαετίας του ’80

Featured

Video- δοκιμή: νέο Hyundai Tucson







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup