Σύνδεση

Featured

Nέο Opel Insignia GSI Sports Tourer με biturbo diesel και 210 άλογα!

Ο πρώτος πετρελαιοκινητήρας της Opel που πληρεί την προδιαγραφή Euro 6.2 είναι ο καινούργιος τετρακύλινδρος των 2.000 κυβικών, ο οποίος είναι διαθέσιμος για το Insignia.

Είναι bi-turbo, αποδίδει 210 ίππους και 480 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται αποκλειστικά τόσο με με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων όσο και με τη νέα τετρακίνηση με χαρακτηριστικά torque vectoring.

Zweiliter-Biturbo-Dieselmotor mit 210 PS fΓΌr Insignia (Typ LDE LFO 1)

Εξασφαλίζει στο Insignia ένα 0-100 σε 7,9 δεύτερα και μια τελική 233 χλμ./ώρα, την ίδια στιγμή που η μέση κατανάλωση είναι 6,9 λίτρα/ 100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 που αντιστοιχούν 183 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.

Ο νέος diesel της Opel χρησιμοποιεί καταλυτικό σύστημα SCR με χρήση AdBlue (ουρίας) για τη μείωση των οξειδίων του αζώτου, καθώς και φίλτρο μικροσωματιδίων DPF.

2018-opel-insignia-gsi-sports-tourer-4

Στο Insignia GSi Spots Toure που θα παρουσιαστεί στην Φρανκφούρτη συνδυάζεται με ένα αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο με σύστημα τετρακίνησης και torque vectoring. Η Opel έχει κάνει μια σημαντική προσπάθεια να δώσει ένα πιο σπορ χαρακτήρα στο μοντέλο σε ότι αφορά την εξωτερική του εμφάνιση, κάνοντάς το ελαφρά πιο χαμηλό και εφοδιάζοντάς το με ζάντες 20 ιντσών.

Αναβαθμισμένα είναι και τα φρένα με τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός από την Βrembo ενώ στο σύστημα Flex Ride υπάρχει και μία επιπλέον ρύθμιση με την ονομασία “Competition” που κάνει ακόμα πιο σπορ το γενικότερο στήσιμο του αυτοκινήτου και την απόκριση του κινητήρα.

2018-opel-insignia-gsi-sports-tourer-6

Το Insigniia GSi Sports Tourer εφοδιάζεται με ένα υπερπλήρες πακέτο εξοπλισμού, με όλα τα σύγχρονα συστήματα της Opel μεταξύ των οποίων το σύστημα αυτόματο φρεναρίσματος, το Forward Collision Alert με αναγνώριση πεζού καθώς και το εξελιγμένο σύστημα για τα φώτα με την ονομασία InteliLux LED.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup