Το Juke της Nissan δεν είναι μόνο ένα από τα πιο ιδιαίτερα μικρά SUV που μπορεί να επιλέξει σήμερα κανείς. Είναι ταυτόχρονα και ένα από τα πλέον μακροβιότερα σύγχρονα μοντέλα, μιας και οσονούπω συμπληρώνει 10 χρόνια από την πρώτη εμφάνισή του.
Αισθητικά η νέα του γενιά θα ακολουθήσει το δρόμο της εξέλιξης, προκειμένου να εκσυγχρονίσει αλλά όχι και να αλλοιώσει την γνώριμη και όπως είπαμε ιδιαίτερη εικόνα. Όπως βλέπουμε από το ομολογουμένως ρεαλιστικό rendering των Ρώσων της kolesa.ru η μάσκα θα γίνει πιο εμφατική και η διαμόρφωση του πίσω μέρους πιο έντονη.
Από πλευράς διαστάσεων θα είναι λίγο πιο φαρδύ και αισθητά πιο χαμηλό προκειμένου να δείχνει πιο δυναμικό, ενώ η μικρή αύξηση του μεταξονίου θα βελτιώσει ελαφρώς και τους χώρους στο εσωτερικό.
Όπου οι αλλαγές στην εικόνα του θα είναι σημαντικές. Έτσι η ποιότητα κατασκευής θα είναι βελτιωμένη το ίδιο και αυτή των υλικών ενώ στόχος των Ιαπώνων είναι να εφοδιαστεί με ότι έχουν στα συρτάρια του από πλευράς συστημάτων υποβοήθησης και infotainment. Παράλληλα θα υπάρχουν και πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης, κάτι που ταιριάζει με το χαρακτήρα του.
Το πλαίσιό του θα είναι το CMF-B που θα χρησιμοποιηθεί και στη νέα γενιά του Renault Captur, ενώ η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει τους νέους turbo των 1.000 και 1.300 κυβικών, καθώς και τον diesel των 1.500 κυβικών. Βέβαιη θεωρείται και η προσθήκη μιας plug-in υβριδικής έκδοσηε με ατμοσφαιρικό σύνολο 1.600 κυβικών και ένα πρωτοποριακή σύστημα μετάδοσης με ηλεκτρικό κινητήρα χωρίς συμπλέκτη αλλά και χωρίς μετατροπέα ροπής.
Ουσιαστικά πρόκειται για την διάταξη του υβριδικού Clio Ε-Tech με την διαφορά πως στο Juke (και φυσικά στα Captur και Megane) θα έχει μεγαλύτερη μπαταρία στις 9,8 kWh (από 1,2) με ηλεκτροκίνηση για περίπου 40-50 χλμ. Έτσι, η Nissan θα αποκτήσει το πρώτο της υβριδικό μοντέλο που θα φορτίζει και στην πρίζα (ως PHEV).