Σύνδεση

Featured

Νέο Mitsubishi L200: αυτό είναι επίσημα

Πρεμιέρα για τη νέα -ανανεωμένη στην ουσία- γενιά του αγροτικού της Mitsubishi, του L200, που αλλάζει σε σημαντικό βαθμό εμφάνιση. Κυρίως σε ότι αφορά το εμπρός του μέρος που πλέον χάρη στις έντονες ακμές είναι πιο επιβλητικό και χαρακτηριστικό, ειδικά στη διαμόρφωση του εμπρός προφυλακτήρα γύρω από τους προβολείς ομίχλης. Οι ακμές προσδιορίζουν και την εικόνα του πίσω μέρους, ενώ οι αλλαγές στο προφίλ είναι μάλλον περιορισμένες.

Οι αλλαγές δεν είναι μεγάλες ούτε κάτω από το αμάξωμα μιας και το πλαίσιο τύπου σκάλας συνεχίζει ως είχε, ενώ στο εσωτερικό η βασική σχεδιαστική γραμμή δεν μεταβλήθηκε. Άλλαξε η σχεδίαση του πίνακα οργάνων η (έγχρωμη) οθόνη του οποίου είναι πλέον μεγαλύτερη, ενώ καινούργιο είναι και το τιμόνι.

Από κει και πέρα και τα δύο διαθέσιμα συστήματα τετρακίνησης (Super Select και Easy Select) διαθέτουν καινούργια προγράμματα οδήγησης -Gravel, Mud/Snow, Sand και Rock (μόνο 4LLc)- ενώ ο εξοπλισμό συμπληρώνεται τόσο από τη λειτουργία κατάβασης (down hill) με σταθερή ταχύτητα όσο και από μια σειρά συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού. Όπως αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης με αναγνώριση πεζών (Forward Collision Mitigation- FCM), έλεγχος τυφλής γωνίας, έλεγχος οπίσθιας κίνησης (Rear Cross Traffic Alert RCTA), σύστημα περιορισμού πρόσκρουσης σε πάρκινγκ και στενούς χώρους με 1η και όπισθεν (Ultrasonic Misacceleration Mitigation System- UMS) και κάμερα περιφερειακής απεικόνισης (Multi Around Monitor) σε συνδυασμό με αισθητήρες στάθμευσης.

Στην ανάρτηση τα νέα πίσω αμορτισέρ εξασφαλίζουν μεγαλύτερη άνεση και τα ενισχυμένα φρένα μπροστά μικρότερη απόσταση ακινητοποίησης. Το αυτόματο κιβώτιο θα είναι πλέον ένα καινούργιο 6 σχέσεων ενώ μέχρι στιγμής δεν είναι βέβαιο αν θα συνεχίσει ο τετρακύλινδρος diesel των 2.400 κυβικών που αποδίδει 154 και 181 ίππους.

Τα διαθέσιμα αμαξώματα θα είναι και πάλι τρία -μονή καμπίνα, μιάμιση και διπλή- ενώ σε ότι αφορά τις πωλήσεις θα προηγηθούν τα δεξιοτίμονα μοντέλα για τις αγορές της Ασίας και της Αυστραλίας, όπου ονομάζεται Triton. Τα αριστεροτίμονα που αφορούν και την Ευρώπη θα είναι διαθέσιμα προς τα μέσα το 2019, ενώ θα κατασκευάζεται και πάλι στην Ταϊλάνδη.

Γιάννης Σκουφής

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4402″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured