Σύνδεση

Featured

To νέο Mitsubishi L200 είναι ακόμα πιο ικανό και σημαντικά πιο πολιτισμένο

Μπορεί να ακούγεται ελαφρώς περίεργο αλλά είναι δεδομένο: το L200 είναι το δεύτερο πιο επιτυχημένο εμπορικά μοντέλο της Mitsubishi παγκοσμίως, καθώς παρεμβάλλεται μεταξύ των δύο SUV της μάρκας, του Outlander και του ASX.

Σε απόλυτα νούμερα αυτό σημαίνει πως στα ακριβώς 40 χρόνια που διατίθεται σε 150 χώρες ανά τον κόσμο έχουν πουληθεί περισσότερα από 4,7 εκατομμύρια μονάδες του. Μάλιστα σε κάποιες χώρες, όπως π.χ. στη Χιλή είναι το απόλυτο best seller ανεξαρτήτως κατηγορίας. Η επιτυχία του αυτή οφείλεται στον απαράμιλλη αντοχή και αξιοπιστία του, ακόμα και όταν οι συνθήκες είναι ιδιαίτερα σκληρές.

Φυσικά αυτήν την παράδοση θέλει να συνεχίσει και η 6η κατά σειρά γενιά του, που είναι διαθέσιμη και στη χώρα μας και όπως και οι προκάτοχοί του ξεχωρίζει καταρχήν με την εμφάνισή του. Η οποία ενσωματώνει φυσικά τη νέα μάσκα με την επωνυμία Dynamic Shield της μάρκας, ενώ η Mitsubishi χαρακτηρίζει συνολικά τη σχεδίασή του -η οποία είναι μοντέρνα και δυναμική χάρη και στις πιο «τετράγωνες» γραμμές και την αύξηση του ύψους του καπό κατά 40 χιλιοστά- ως Rock Solid, τονίζοντας και με τον τρόπο αυτό την αντοχή στη σκληρή χρήση. Η οποία εξασφαλίζεται από το καινούργιο, ακόμα πιο ισχυρό πλαίσιό του.

Ταυτόχρονα έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή και στην αεροδυναμική του, με νέας  σχεδίασης καθρέφτες και επεμβάσεις στα σημεία, π.χ. μικρή αεροτομή μεταξύ καμπίνας και καρότσας για καλύτερη διαχείριση της ροής και του θορύβου του αέρα στα Club Cab, προκειμένου να ταξιδεύει πιο ήσυχα, πιο πολιτισμένα και πιο οικονομικά.

Σύγχρονη είναι και η πίσω όψη του, με μια πιο τετράγωνη καρότσα, καλύτερα ενσωματωμένο προφυλακτήρα και μεγάλα φώτα, ενώ ενδιαφέρον είναι πως το μήκος της καρότσας στο Double Cab αντιστοιχεί στο 29% του συνολικού μήκος των 5,225 μέτρων του.

Αναβαθμισμένο από όλες τις απόψεις είναι και το εσωτερικό, που στην ουσία δεν έχει να ζηλέψει κάτι από αυτό των SUV της μάρκας, τόσο από πλευράς ποιότητας και φινιρίσματος όσο και εξοπλισμού. Παράλληλα οι χώροι στο πίσω κάθισμα του Double Cab που οδηγήσαμε είναι άνετοι.

Τα παραπάνω και σε συνδυασμό με την επανασχεδιασμένη ανάρτηση με τα πίσω φύλλα σούστας (σωστή επιλογή για τη χώρα μας, που η υπερ- φόρτωση κάθε άλλο παρά άγνωστη λέξη είναι) έχουν κάνει το καινούργιο L200 ιδιαίτερα άνετο -πάντα με τα δεδομένα της κατηγορίας- και αρκετά πολιτισμένο στης εθνικές οδούς. Όπου φυσικά μπορεί να κινηθεί πολύ πιο γρήγορα από τα νόμιμα 100 χλμ./ ώρα, όπως διαπίστωσα οδηγώντας το στην ορεινή Αρκαδία.

Σε επαρχιακούς δρόμους με διαδοχικές στροφές είναι παρά τον όγκο, το βάρος που όμως είναι πιο μικρό σε σχέση με άλλα μοντέλα της κατηγορίας και τις διαστάσεις του είναι ευέλικτο -με 5,9 μέτρα έχει τη μικρότερη ακτίνα στροφής στην κατηγορία, γεγονός που βοηθά και στους ελιγμούς- και ευχάριστο. Σε αυτό συμβάλλουν και τα ενισχυμένα πλέον φρένα του, καθώς και η εξελιγμένη τετρακίνηση Super Select 4WD-II, η οποία επιτρέπει την αλλαγή από 2WD σε 4WD με το L200 εν κινήσει, αρκεί η ταχύτητά του να είναι μικρότερη των 100 χλμ./ ώρα.

Από κει και πέρα το Super Select 4WD-II εξασφαλίζει πολύ καλή πρόσφυση όταν η καρότσα είναι άδεια, ενώ για σκληρή χρήση εκτός δρόμου υπάρχουν και κοντές σχέσεις (4LLc). Επίσης υπάρχει ένα καινούργιο Off road Mode που ενεργοποιείται με ένα μπουτόν δίπλα στον επιλογέα της τετρακίνησης και διαθέτει συνολικά τέσσερα προγράμματα οδήγησης, τα GRAVEL, MUD/SNOW, SAND και ROCK (μόνο σε 4LLc). Πολύ πρακτικό είναι και το Hill Descent Control (HDC, σύστημα καθόδου), που διατηρεί σταθερή ταχύτητα έως τα 20 χλμ./ ώρα προκειμένου να διευκολύνεται η κίνηση σε κατηφόρα.

Πέρα από το HDC το νέο Mitsubishi L200 διαθέτει και πολλά άλλα συστήματα υποβοήθησης, όπως σύστημα Ελέγχου Τυφλής Γωνίας (Blind Spot Warning) με λειτουργία Υποβοήθησης Αλλαγής Λωρίδας (Lane Change Assist), σύστημα Προειδοποίησης Οπίσθιας Κίνησης (Rear Cross Traffic Alert), σύστημα Περιορισμού Επιπτώσεων Εμπρόσθιας Σύγκρουσης (Forward Collision Mitigation) και σύστημα Περιορισμού Πρόσκρουσης σε Στενούς Χώρους Στάθμευσης (Ultrasonic Misacceleration Mitigation System).

Καινούργιος, εξελιγμένος και με ιδιαίτερα καλά χαρακτηριστικά απόδοσης είναι και ο κινητήρας πετρελαίου των 2.200 κυβικών, που διαθέτει και σύστημα καθαρισμού καυσαερίων (SCR) με ψεκασμό ουρίας AdBlue και αποδίδει 150 ίππους στις 3.500 σ.α.λ. και 400 Nm στις 2.000 σ.α.λ. Πέρα από το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων μπορεί να συνδυαστεί και με ένα καινούργιο αυτόματο με επίσης 6 σχέσεις.

To νέο Mitsubishi L200 είναι διαθέσιμο ως Club Cab και τιμές που ξεκινούν από τις 26.500 ευρώ, καθώς και ως Double Cab με εκκίνηση από τις 28.700 ευρώ.

MITSUBISHI L200 DOUBLE CAB
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 5.225×1.815×1.780 χιλ.
Μεταξόνιο: 3.000 χιλ.
Mήκος καρότσας: 1,59 μέτρα
Βάρος: από 1.970 κιλά
Κινητήρας: 2.268 κ.εκ., 4 κύλινδροι, turbo diesel
Ισχύς: 150 PS/ 3.500 σ.α.λ.
Ροπή: 400 Nm/ 1.750- 2.000 σ.α.λ.
Τελική: 174 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση: 8,6 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 226 γραμμάρια/ χλμ.
Τιμή: από 28.700 €

φωτογραφίες: Νίκος Μαρινόπουλος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup