Σύνδεση

Featured

ΕΠΙΣΗΜΑ (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!) ΤΟ ΝΕΟ MINI

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι, όπως έλεγαν παλιά στις εφημερίδες, από τη διαρροή του νέου Mini και η Mini (η εταιρεία) το αποκάλυψε πλήρως όπως είχε πει στα γενέθλια του Ισιγόνη (18 Νοεμβρίου) στο διαδίκτυο, καθώς με λαμαρίνα και από ότι άλλο αποτελείται θα είναι στην έκθεση του Λος Άντζελες.

Το καινούργιο Mini λοιπόν, οριστικά και αμετάκλητα πλέον –γεγονός είναι πως όλο αυτό το σκηνικό κάπου κούρασε- είναι συνολικά μεγαλύτερο, με τρεις κινητήρες και νέα κιβώτια ταχυτήτων. Πιο συγκεκριμένο είναι πιο μεγάλο κατά σχεδόν 10εκατοστά (για την ακρίβεια 9,8), πιο φαρδύ κατά 4,4 και πιο ψηλό κατά 7 χιλιοστά. Ταυτόχρονα έχει μεγαλώσει κατά 42 χιλιοστά, συνολικά 2.495, και το μεταξόνιό του, αύξηση που θα αποτυπωθεί τόσο στους χώρους για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές (στα 211 λίτρα πλέον το πορτμπαγκάζ). Σημαντικές αλλαγές έχουν γίνει και στον εσωτερικό διάκοσμο, με το ταχύμετρο να βρίσκεται πλέον μπροστά από τον οδηγό και το τεράστιο κεντρικό όργανο στην κονσόλα να είναι μια οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, με μέγεθος έως και 8,8 ίντσες και δύο χειριστήρια παρόμοια με αυτά του iDrive.

H προς το παρόν βασική έκδοση Cooper θα κινείται από τον 3κύλινδρο 1.500 turbo, που αποδίδει 136 ίππους και 220 Nm, που γίνονται με overboost 300, ολοκληρώνει το 0-100 σε 7,9 δεύτερα, ενώ χρειάζεται 4,4 λίτρα αμόλυβδης για κάθε 100 χιλιόμετρα και εκπέμπει μόλις 105 γραμμάρια CO2. To Cooper D είναι κι αυτό τρικύλινδρο 1.500 με 116 ίππους, 269 Nm, 3,5 λίτρα μέση κατανάλωση και 92 γραμμάρια CO2, πράγμα που σημαίνει πως δεν πληρώνει τέλη. Το Cooper S είναι τετρακύλινδρο 2.000 κυβικών, με 192 ίππους και 279 Nm ροπής (300 με overboost), κατανάλωση 5,6 λίτρων/ 100 χιλιόμετρα, 133 γραμμάρια CO2 και 0-100 σε μόλις 6,8 δεύτερα.

Όλοι οι κινητήρες δηλαδή είναι turbo, παντού κινητήριοι τροχοί είναι οι μπροστά, ενώ το στάνταρ κιβώτιο είναι χειροκίνητο 6 σχέσεων. Προαιρετικά υπάρχει και αυτόματο, που στις γρήγορες εκδόσεις συνδυάζεται και με paddles στο τιμόνι. Μέσα στο 2014 θα υπάρξουν οι ουσιαστικά βασικές One και One D καθώς και οι κορυφαίες SD και JCW (John Cooper Works).

Σημαντικό είναι να αναφέρουμε πως το νέο πλαίσιο UKL1 έχει πιο φαρδιά μετατρόχια, νέα γόνατα μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω που καταλαμβάνουν μικρότερο όγκο για χάρη του πορτμπαγκάζ. Κατά τα άλλα η ανάρτηση με τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ θα έχει δύο προγράμματα (Comfort και Sport), το σύστημα διεύθυνσης θα έχει νέα χαρτογράφηση για αυξημένη υποβοήθηση στο παρκάρισμα ενώ τα φρένα θα είναι ελαφρύτερα για μείωση της μη φερόμενης μάζας. Νέα στάνταρ θα υπάρχουν και στον τομέα της ασφάλειας όπου το ενεργό καπό θα ανασηκώνεται σε περίπτωση επαφής με πεζό και σε ταχύτητες από τα 20 έως τα 55 χλμ./ ώρα, προκειμένου να περιορίζεται η σφοδρότητα της σύγκρουσης. Οι τιμές του νέου Mini την άνοιξη όταν και θα αρχίσει η διάθεσή του θα ξεκινούν στη Γερμανία από 19.700 ευρώ για το Cooper, από 21.450 για το Cooper D και από 23.800 για το Cooper S κι έτσι έχουμε μια τάξη μεγέθους και για την Ελλάδα.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Αντέχεις τη συντήρηση μιας Bugatti;

Bugatti

Video- δοκιμή: νέο Toyota Yaris

Featured

Tρελή ζήτηση για ένα Toyota RAV4 με αμερικάνικo στυλ της δεκαετίας του ’80

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup