Σύνδεση

Featured

Νέο Mercedes Sprinter με καινούργιες τεχνολογίες!

Το νέο Sprinter θα παρουσιαστεί επίσημα τον ερχόμενο Φεβρουάριο (το 2019 αναμένεται και η πλήρως ηλεκτρική eSprinter έκδοση) και μέχρι τότε η Mercedes Vans παρουσίασε το ολοκαίνουργιο ταμπλό του. Το οποίο στην κορυφαία του εκδοχή είναι ότι πιο high-tech θα υπάρχει στην κατηγορία, με μια μεγάλη οθόνη να πλαισιώνεται από αεραγωγούς και που πιθανότατα θα είναι αφής (τον Ιανουάριο θα παρουσιαστεί μία νέα γενιά συστημάτων πολυμέσων και για τα επιβατικά, ενδεχομένως στην CES στο Λας Βέγκας).

Αναλυτικότερα, ανάμεσα στα νέα στοιχεία που υπάρχουν (και σε σχέση με το προηγούμενο Sprinter) την προσοχή τραβά το νέο τριάκτινο τιμόνι, το μπουτόν εκκίνησης (αντί για κλειδί), τα χειριστήρια στο τιμόνι (με διακοπτάκια αφής, π.χ. όπως της E-Class) και την μεταφορά του επιλογέα ταχυτήτων στην κολόνα του τιμονιού (όπως στα επιβατικά). Φυσικά υπάρχουν πολλές θήκες εργασίας για αντικείμενα και ποτήρια, ενώ για όσους δεν χρειάζονται όλες τις νέες τεχνολογίες θα υπάρχουν και βασικές σπαρτιάτικες εκδόσεις.

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”3885″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Το νέο Sprinter θα διατίθεται σε διάφορες εκδόσεις αμαξωμάτων, με διαφορετικά μεταξόνια, ύψη φόρτωσης, διαρρυθμίσεις καμπίνας και συστημάτων διασύνδεσης, ενώ θα είναι το πρώτο επαγγελματικών της νέας πλατφόρμας Advance που ενσωματώνει προηγμένη συνδεσιμότητα με πολλές μεταφορικές λύσεις.  Μέσω των υπηρεσιών τηλεματικής Mercedes PRO και σε συνδυασμό με εύχρηστες εφαρμογές (apps για υπολογιστές, smartphones κ.α.) προσφέρεται ένας απλοποιημένος τρόπος ελέγχου και διαχείρισης κάθε εταιρικού στόλου.

Έτσι, από το νέο έτος η Mercedes Vans ετοιμάζεται να μπει γερά στην κατηγορία με ένα ολοκαίνουργιο Sprinter που θα βρεθεί αντιμέτωπο με το ολοκαίνουργιο VW Crafter (το οποίο πλέον δεν βασίζεται στο Sprinter, αλλά παράγεται ξεχωριστά), καθώς και τα Fiat Ducato, Citroen Jumper, Peugeot Boxer κ.α.

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”3886″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Η διάθεση του ηλεκτρικού eVito έχει ήδη ξεκινήσει, ενώ από το 2019 θα πλαισιωθεί με το eSprinter που αρχικά θα συμμετάσχει σε έναν στόλο από 1.500 ηλεκτροκίνητα βαν. Μέχρι το 2020 η Mercedes σκοπεύει να έχει ρίξει στην αγορά και μία ηλεκτρική έκδοση του Citan. Προς το παρόν στοιχεία έχουμε μόνο για το eVito που εξοπλίζεται με μπαταρίες 41,4 kWh (φόρτιση σε 6 ώρες με ταχυφορτιστή ισχύος 7,2 kW), όταν κάθε μία συστοιχία (από τις τρεις συνολικά) έχει χωρητικότητα 13,8 kWh με βάρος 112 κιλά. Την κίνηση αναλαμβάνει ηλεκτροκινητήρας 84 kW, ενώ η αυτονομία φτάνει έως τα 150 χιλιόμετρα (ή 100 σε χώρες με ψυχρό κλίμα).

Νίκος Μαρινόπουλος

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured