Σύνδεση

Featured

Αυτό είναι το Ioniq 5, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο νέας γενιάς της Hyundai που φορτίζει και άλλα EV

Πρεμιέρα λοιπόν για το πολύ- αναμενόμενο Ioniq 5, το αυτοκίνητο που εγκαινιάζει τη νέα γενιά των ηλεκτρικών μοντέλων της Hyundai, που θα βασίζονται στο μεταβλητό πλαίσιο E-GMP (Electric-Global Modular Platform). Το οποίο έχει εξελιχθεί ειδικά για την ηλεκτροκίνηση.

Αισθητικά το Ioniq 5 υιοθετεί κάποια στοιχεία από το 45 Concept, ενώ σύμφωνα με την κορεάτικη εταιρεία παραπέμπει και στο πρώτο της αυτοκίνητο το Pony, συνδέοντας έτσι το παρόν με το παρελθόν αλλά και το μέλλον. Χαρακτηριστικά του οι πολύ μικροί πρόβολοι, αλλά και οι μεγάλες για hatchback εξωτερικές διαστάσεις, μιας και το μήκος του φτάνει τα 4,635 μέτρα. Εντυπωσιακά μεγάλο το μεταξόνιο των 3.000 χιλιοστών, που είναι ανάλογο λιμουζίνας πολυτελείας και φυσικά εξασφαλίζει μεγάλους χώρους στο εσωτερικό.

Το οποίο είναι high tech με ένα συνδυασμό ελεύθερων οθονών 12,0 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το σύστημα infotainment που θυμίζει το αντίστοιχο των προσθιοκίνητων Mercedes γύρω από την Α-Class. Φυσικά υπάρχουν όλα τα διαθέσιμα high tech συστήματα άνεσης, ασφάλειας, υποβοήθησης και διασύνδεσης. Ιδιαίτερο γνώρισμά του η συρόμενη κονσόλα Universal Island.

Το Ioniq 5 είναι διαθέσιμο με δύο μπαταρίες με ενεργειακή χωρητικότητα 58,0 ή 72,6 kWh και είτε με έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα είτε με δύο που εξασφαλίζουν και την τετρακίνηση. Η κορυφαία έκδοσή του με τους δύο ηλεκτροκινητήρες και τη μεγάλη μπαταρία έχει συνδυαστική απόδοση 225 kW και 605 Nm και χρειάζεται για το 0-100 μόλις 5,2 δεύτερα. Σε κάθε περίπτωση η τελική ταχύτητα φτάνει τα 185 χλμ./ ώρα, ενώ σε ότι αφορά την αυτονομία οι Κορεάτες ανακοινώνουν ενδεικτικά για την πισωκίνητη έκδοση με τη μεγάλη μπαταρία από 470 έως 480 χιλιόμετρα κατά WLTP.

Tο Ioniq 5 φορτίζει χωρίς αντάπτορες και χωρίς κανένα θέμα τόσο σε δίκτυο 400V όσο και σε 800V, ενώ σε ταχυφορτιστή 350 kW χρειάζονται μόλις 18 λεπτά προκειμένου η μπαταρία του να πάει από το 10% στο 80% της χωρητικότητάς της. Επίσης με φόρτιση μόλις 5 λεπτών μπορεί να καλύψει 100 χιλιόμετρα.

Ενδιαφέρουσα λειτουργία και εξέλιξη είναι η V2L, που δίνει τη δυνατότητα παροχής ηλεκτρικής ενέργειας από τη μπαταρία σε άλλους καταναλωτές. Μεταξύ αυτών και άλλα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με ισχύ έως 3,6 kW. Για το σκοπό αυτό υπάρχουν δύο πρίζες, μιας κάτω από τα πίσω καθίσματα και μια εξωτερικά, δίπλα στο βύσμα φόρτισης. Η τελευταία είναι ενεργή και με το αυτοκίνητο εκτός λειτουργίας.

Το νέο και πολύ ενδιαφέρον Hyundai Ioniq 5 θα είναι στη χώρα μας το καλοκαίρι.

[ngg src=”galleries” ids=”5538″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″] 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured