Αυτό είναι λοιπόν το ανανεωμένο Hyundai i30 που έχει αναβαθμιστεί οπτικά με νέα μάσκα και προφυλακτήρες που το κάνουν να δείχνει πιο δυναμικό, ενώ όπως είθισται σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχουν και νέα χρώματα αμαξώματος, καθώς και καινούργιας σχεδίασης ζάντες. Επίσης το επίπεδο εξοπλισμού N-Line είναι πλέον διαθέσιμο και για το στέισον.
Στο εσωτερικό η αναβάθμιση, πέρα από τα πιο ποιοτικά υλικά, αφορά κατά κύριο λόγο τη διασύνδεση και τα συστήματα υποβοήθησης.
Από πλευράς κινητήρων καινούργιος είναι ο τετρακύλινδρος βενζίνης των 1.500 κυβικών που αντικαθιστά αυτόν των 1,4 λίτρων. Στη βασική του έκδοση είναι ατμοσφαιρικός με 110 ίππους, ενώ στην κορυφαία του είναι turbo με 160 ίππους και ήπια υβριδική υποβοήθηση με ηλεκτρικό κύκλωμα 48V. Η ίδια ήπια υβριδική υποβοήθηση είναι διαθέσιμη και για τον κινητήρα πετρελαίου των 1.600 κυβικών και των 136 ίππων -η βασική έκδοση των 115 ίππων συνεχίζει κανονικά- και προαιρετικά για τον τρικύλινδρο 1.0 T-GDI των 120 ίππων.
Οι κινητήρες με την ήπια υβριδική υποβοήθηση συνδυάζονται και με το νέο χειροκίνητο κιβώτιο iMT που απεμπλέκει τον κινητήρα από τη μετάδοση μόλις ο οδηγός σηκώσει το πόδι από το γκάζι.
Το ανανεωμένο Hyundai i30 θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα από το καλοκαίρι.
[ngg src=”galleries” ids=”5097″ display=”basic_thumbnail”]
