Σύνδεση

Featured

Νέο Hyundai i20: αυτό είναι και επίσημα (Video)

Επίσημη διαδικτυακή πρεμιέρα λοιπόν για το νέο i20 της Hyundai που θα δώσει φυσικά το παρόν και στο περίπτερο της εταιρείας στην έκθεση της Γενεύης.

Το καινούργιο i20, που θα φτιάχνεται και πάλι στην Τουρκία, είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία Sensuous Sportiness και χαρακτηρίζεται από την καινούργια εκδοχή της εξαγωνικής μάσκας που πλέον είναι πιο κάθετη αλλά και από ένα περίγραμμα παραθύρων στο προφίλ που καταλήγει σε μια χαρακτηριστική διαμόρφωση της πίσω κολώνας. Ιδιαίτερα είναι και τα πίσω φώτα που ενώνονται μεταξύ τους οπτικά.

Συνολικά το καινούργιο i20 δείχνει πιο νεανικό και δυναμικό, χάρη και στις διαφορετικές αναλογίες του αμαξώματός του, μιας και το ύψος του μειώθηκε κατά 24 χιλιοστά και το πλάτος του αυξήθηκε κατά 30. Το μήκος του πρακτικό δεν μεταβλήθηκε (+5 χιλοστά), ενώ οριακή είναι η αύξηση του μεταξονίου (+10 χιλιοστά).

Παρόλα αυτό οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί των Κορεατών μπόρεσαν να βελτιώσουν του χώρους στο εσωτερικό και έτσι το πορτμπαγκάζ μεγάλωσε κατά 25 λίτρα, φτάνοντας συνολικά τα 351, τιμή απόλυτα ικανοποιητική για την κατηγορία.

Από και κει πέρα ο διάκοσμος είναι σύγχρονος και αρκετά πρωτότυπος με τις οριζόντιες γραμμές που διατρέχουν το ταμπλό, ενώ η ελεύθερη οθόνη αφής του συστήματος infotainment, η διαγώνιος της οποίας κυμαίνεται από 8,0 έως 10,25 ίντσες δημιουργεί οπτικά ένα ενιαίο σύνολο με τον πίνακα οργάνων που είναι και ψηφιακός 10,25 ιντσών. Το παρόν δίνουν όλα τα συστήματα υποβοήθησης και οι πλήρεις δυνατότητες διασύνδεσης, καθώς και προαιρετικά ένα premium ηχοσύστημα της Bose.

Το νέο i20 θα είναι διαθέσιμο και σε ήπια υβριδικές εκδόσεις με παράλληλο κύκλωμα 48 Volt, προαιρετικά με τον τρικύλινδρο turbo 1.0 T-GDi των 100 ίππων (0-100 σε 10,4 δεύτερα) και στάνταρ με την ισχυρότερη εκδοχή των 120 ίππων (0-100 σε 10,2 δεύτερα). Ως εκ τούτου η top προς το παρόν έκδοση είναι αποκλειστικά αυτόματη με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, καθώς το ήπια υβριδικό σύστημα δεν συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο. Με αυτό είναι διαθέσιμος ο 1.0 των 100 ίππων καθώς και ο εισαγωγικός κινητήρας της γκάμας, ο τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός των 1.200 κυβικών και των 84 ίππων.

Όπως είπαμε το νέο Hyundai i20 θα δώσει το παρόν στην έκθεση της Γενεύης, ενώ στη χώρα μας θα είναι προς το καλοκαίρι σε τιμές που θα ανακοινωθούν τότε.

[ngg src=”galleries” ids=”5081″ display=”basic_thumbnail”]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

Alfa Romeo: Τελικές δοκιμές της Milano που παρουσιάζεται στις 10 Απριλίου

Alfa Romeo

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz