Σύνδεση

Featured

TO HONDA CR-Z ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ ΣΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΩΣ TURBΟ

To CR-Z το μικρό σπορ μοντέλο της Honda με τα ήπια υβριδικά χαρακτηριστικά ποτέ δεν μπόρεσε να πείσει, με αποτέλεσμα να αποσύρεται σιγά σιγά –εξακολουθεί να διατίθεται μόνο στις ΗΠΑ. Η εμπορική του πορεία, που σαφώς και δεν ήταν η αναμενόμενη από τους Ιάπωνες, δεν σημαίνει ότι δεν θα υπάρχει διάδοχός του. Ειδικά δε από τη στιγμή που η Honda θέλει οπωσδήποτε να τονίσει το σπορτίφ προφίλ της και παράλληλα θα διαθέτει μια νέα γενιά, όπως έχουμε γράψει, υπερ-τροφοδοτούμενων κινητήρων, αρχής γενομένης με τον τετρακύλινδρο των 2.000 κυβικών του νέου Civic Type-R.

Έτσι λοιπόν το πιο πιθανό είναι να δούμε ένα νέο CR-Z σε δύο περίπου χρόνια, το 2017 δηλαδή, με ελαφρώς μεγαλύτερες διαστάσεις και μεγαλύτερους χώρους στο πίσω κάθισμα.

Από πλευράς κινητήρων η βάση γύρω από την οποία θα χτιστεί η γκάμα είναι ο νέος turbo των 1.500 κυβικών, ο οποίος θα συνδυαστεί και με ηλεκτροκινητήρα προκειμένου η συνδυαστική ισχύς να φτάνει τα 200 άλογα. Από κει και πάνω μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ο τετρακύλινδρος των 2.000 κυβικών του Civic Type-R σε μια λιγότερη ισχυρή έκδοση -η λογική λέει περί τους 250 με 280 ίππους– ενώ δεν θα πρέπει να αποκλειστεί η παρουσία του τρικύλινδρου turbo των 1.000 στη βάση.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Οδηγούμε το νέο BYD Dolphin Surf

BYD

Οδηγούμε το EX5, το πρώτο μοντέλο της Geely στην Ελλάδα (Video)

Featured

Renault 4 Savane 4×4: Ηλεκτρικό και περιπετειώδες

Featured

BYD: Νέα έκδοση Seal U DM-i με ηλεκτρική αυτονομία 125 χιλιομέτρων

BYD