Σύνδεση

Featured

Επίσημη πρεμιέρα για το νέο Honda Civic

Μετά τις διαρροές η επίσημη παρουσίαση του νέου Honda Civic, που σύμφωνα με τη λογική της ιαπωνικής εταιρείας εμφανίζεται πρώτα η αμερικανική εκδοχή του και στην πορεία η ευρωπαϊκή. Την οποία θα δούμε στις αρχές της επόμενης χρονιάς.

Η 11η αισίως γενιά του επιτυχημένου Civivc επιστρέφει στη λογική σχεδίασης των πρώτων, που έβαζε στο επίκεντρο περισσότερο τον άνθρωπο (Man Maximum/ Machine Minimum). Έτσι οι γραμμές είναι πιο καθαρές και απέριττες, χωρίς επτηδευμένες λεπτομέρειες και σχεδιαστικά ευρήματα, ενώ αναμενόμενα είναι και τα κοινά στοιχεία -στη μάσκα- με το επίσης καινούργιο HR-V.

Ταυτόχρονα οι σχεδιαστές της Honda για να εξασφαλίσουν μια πιο δυναμική και σπορ εικόνα αύξησαν το μήκος του καπό μετατοπίζοντας προς τα πίσω κατά 5 εκατοστά την εμπρός κολώνα και το παρμπρίζ.

Συνολικά οι διαστάσεις του νέου Civic είναι ελαφρώς πιο μεγάλες, ενώ πιο μεγάλο κατά 35 χιλιοστά είναι και το μεταξόνιό του, γεγονός που αυξάνει και τους χώρους στο εσωτερικό.

Πέρα από πιο άνετο το εσωτερικό της 11ης γενιάς του επιτυχημένου μικρού- μεσαίου Honda είναι και πιο σύγχρονη, μιας και η πιο απλή σχεδιαστική προσέγγιση έχει υιοθετηθεί και εδώ. Χαρακτηριστικό στοιχείο η διακοσμητική λωρίδα με τους ενσωματωμένους αεραγωγούς, ενώ η ελεύθερη οθόνη του συστήματος infotainment έχει διαγώνιο από 7,0 έως 9,0 ίντσες.

Η διαγώνιος του ψηφιακού πίνακα οργάνων είναι 10,2 ίντσες, ενώ ευτυχώς οι Ιάπωνες έχουν διατηρήσει τα φυσικά χειριστήρια τόσο για τον κλιματισμό όσο και για τη ρύθμιση της έντασης του ηχοσυστήματος. Που προαιρετικά μπορεί να είναι ένα πιο premium τη Bose.

Το πακέτο των συστημάτων υποβοήθησης είναι πλήρες, ενώ στην ασφάλεια των επιβατών, πιο συγκεκριμένα οδηγού και συνοδηγού, συμβάλλει και ο νέου σχήματος αερόσακος που παρεμβάλλεται μεταξύ τους σε περίπτωση ατυχήματος.

Το επίπεδο παθητικής ασφάλειας αυξάνεται και άλλο από τη μεγαλύτερη έως και κατά 13% ακαμψία του πλαισίου, που κολακεύει και την οδική συμπεριφορά που σύμφωνα με τους μηχανικούς της Honda είναι πιο σπορ και δυναμική.

Στις ΗΠΑ το νέο Honda θα είναι διαθέσιμο με ένα ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο 2.000 κυβικών και 160 ίππων και με το γνωστό μας turbo των 1.500 κυβικών με 182 ίππους. Ο 1.5 στην τελευταία και πιο εξελιγμένη μορφή του, που ίσως έχει και κάποιου τύπου ηλεκτρική υποβοήθηση θα κινεί και την ευρωπαϊκή εκδοχή του νέου Honda Civic. Μαζί με τον πολύ καλό τρικύλινδρο των 1.000 κυβικών που μάλλον, όπως αυτός των 1.500, θα κερδίσει και λίγους ίππους.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured