Σύνδεση

Featured

Ποιος είπε ότι το νέο Ford Focus ST των έως και 280 ίππων δεν μπορεί να είναι και στέισον;

Στη νέα γενιά του Focus ST η Ford καινοτομεί, καθώς πρόσφατα το παρουσίασε και ως στέισον, το οποίο θα είναι διαθέσιμο τους επόμενους μήνες στις αγορές της Ευρώπης.

Το Focus ST Wagon, όπως άλλωστε και το hatchback, έχει εξελιχθεί από την Ford Performance, κινείται είτε από τον τετρακύλινδρο βενζίνης EcoBoost των 2.300 κυβικών και των 280 ίππων είτε από τον diesel EcoBlue των 2.000 κυβικών που αποδίδει 190 ίππους.

Τα κιβώτια είναι είτε ένα χειροκίνητο 6 σχέσεων είτε ένα 7τάχυτο αυτόματο, ενώ υπάρχει τόσο ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό όσο και διάφορα προγράμματα οδήγησης. 

To Focus ST Wagon των 280 ίππων θα χρειάζεται ελάχιστα πάνω από τα 6,0 δεύτερα για το 0-100, ενώ η επίσημη μέση κατανάλωσή του είναι 7,9 λίτρα/ 100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 179 γραμμάρια το χιλιόμετρα. Τα αντίστοιχα νούμερα για το diesel  είναι 4,8 λίτρα/ 100 χλμ. και 125 γραμμαρία CO2 το χιλιόμετρο.

[ngg src=”galleries” ids=”4695″ display=”basic_thumbnail”] 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo