Σύνδεση

Featured

Ποιος είπε ότι το νέο Ford Focus ST των έως και 280 ίππων δεν μπορεί να είναι και στέισον;

Στη νέα γενιά του Focus ST η Ford καινοτομεί, καθώς πρόσφατα το παρουσίασε και ως στέισον, το οποίο θα είναι διαθέσιμο τους επόμενους μήνες στις αγορές της Ευρώπης.

Το Focus ST Wagon, όπως άλλωστε και το hatchback, έχει εξελιχθεί από την Ford Performance, κινείται είτε από τον τετρακύλινδρο βενζίνης EcoBoost των 2.300 κυβικών και των 280 ίππων είτε από τον diesel EcoBlue των 2.000 κυβικών που αποδίδει 190 ίππους.

Τα κιβώτια είναι είτε ένα χειροκίνητο 6 σχέσεων είτε ένα 7τάχυτο αυτόματο, ενώ υπάρχει τόσο ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό όσο και διάφορα προγράμματα οδήγησης. 

To Focus ST Wagon των 280 ίππων θα χρειάζεται ελάχιστα πάνω από τα 6,0 δεύτερα για το 0-100, ενώ η επίσημη μέση κατανάλωσή του είναι 7,9 λίτρα/ 100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 179 γραμμάρια το χιλιόμετρα. Τα αντίστοιχα νούμερα για το diesel  είναι 4,8 λίτρα/ 100 χλμ. και 125 γραμμαρία CO2 το χιλιόμετρο.

[ngg src=”galleries” ids=”4695″ display=”basic_thumbnail”] 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota