Σύνδεση

Featured

Νέο Ford Focus: αυτό είναι και επίσημα (Video)

Επίσημη πρεμιέρα λοιπόν για το νέο Focus, το οποίο η Ford θεωρεί ως το πιο προηγμένο τεχνολογικά μοντέλο της γκάμας της. Κι αυτό γιατί διαθέτει όλα τα συστήματα ασφάλειας, άνεσης, υποβοήθησης και διασύνδεσης, μεταξύ αυτών και λειτουργία ημι- αυτόνομης οδήγησης δευτέρου επιπέδου.

Αισθητικά το νέο Focus δείχνει εξέλιξη του τρέχοντος μοντέλο, έχοντας ως στοιχείο αναγνώρισής του τη μάσκα και τους καινούργιους προβολείς. Αλλαγές υπάρχουν και στα πίσω φώτα, ενώ το αμάξωμα είναι πλέον σαφώς πιο αεροδυναμικό (συντελεστής οπισθέλκουσας 0,25 για το τετράθυρο. 0,273 για το hatchback. Και αυτό παρά τη μικρή αύξηση του μήκους κατά μόλις 1,8 εκατοστά (συνολικά φτάνει τα 4,378 μέτρα). Αντίστοιχα το πλάτος κυμαίνεται με 1,825 μέτρα στα ίδια επίπεδα, ενώ το ύψος έχει μειωθεί κατά 15 χιλιοστά, στα 1,454 μέτρα. Το μεταξόνιο με τη σειρά του έχει μεγαλώσει κατά 5,3 εκατοστά (φτάνει πλέον τα 2,701 μέτρα) αυξάνοντας του χώρους για επιβάτες και αποσκευές.

Βάση του καινούργιου Focus είναι το καινούργιο πλαίσιο C2 που παρουσιάζει μεγαλύτερη ακαμψία έως και κατά 20%, ενώ συμβάλλει στη συνολική μείωση του βάρος μέχρι και κατά 88 κιλά.

Όπως και στο Fiesta, έτσι και στο νέο Focus, που είναι διαθέσιμο ως hatchback και στέισον και σε ορισμένες αγορές και ως σεντάν, υπάρχουν πέρα από τη στάνταρ έκδοση και άλλες τρεις, οι ST-Line, Active και Vignale, με διαφοροποιήσεις μεταξύ τους ανάλογες του χαρακτήρας τους. Στην πιο σπορ ST-Line για παράδειγμα η ανάρτηση είναι χαμηλωμένη κατά 10 χιλιοστά και πιο σφιχτή, αντίθετα στην Active με τα πιο crossover στοιχεία είναι πιο ψηλή κατά 30 χιλιοστά, ενώ στη Vignale η έμφαση δίνεται στην πολυτέλεια. 

Σε κάθε περίπτωση στο εσωτερικό  βρίσκεται στο επίεκντρο η ανεξάρτητη, όπως στο Fiesta, οθόνη αφής, που μεταξύ άλλων παρέχει και πλήρεις δυνατότητες διασύνδεσης smartphones. Ο πίνακας οργάνων είναι τύπου black panel (όχι ψηφιακός), ενώ εντύπωση προκαλεί πως στις αυτόματες εκδόσεις δεν υπάρχει κλασικός επιλογέας αλλά πιεζο- ηλεκτρικός διακόπτης επιλογής κίνησης.

Στο νέο Focus ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ 3 διαφορετικών οδηγικών προφίλ όταν τα αμορτισέρ είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενα (εξτρά) και συνδυάζονται και με πίσω διπλά ψαλίδια -στις εκδόσεις 1.5 Ecoboost και 2.0 EcoBlue Active και Vignale, καθώς και στα στέισον, ενώ σε όλα τα άλλα είναι πολλαπλών συνδέσμων.   

Το νέο Focus θα εφοδιάζεται με το γνωστό 1.0 Ecoboost (με νέο στροβιλοσυμπιεστή, υψηλότερη σχέση συμπίεσης στο 10,5:1, πίεση ψεκασμού έως 250 bar και φίλτρο GPF μικροσωματιδίων) που αποδίδει 85, 100 και 125 ίππους. Καινούργιος είναι ο νέος 3κύλινδρος 1.5 Ecoboost (ανακοινώθηκε για πρώτη φορά στο νέο Fiesta ST) με ισχύ 150 και 182 ίππων και σύστημα προσωρινής απενεργοποίησης των κυλίνδρων. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με χειροκίνητα κιβώτια 6 σχέσεων και οι κορυφαίες σε ισχύ προαιρετικά με νέο αυτόματο (με μετατροπέα ροπής) 8 σχέσεων.

Στους diesel υπάρχει ο 1.5 EcoBlue με 95 και 120 ίππους και ψηλότερα ο 2.0 EcoBlue με 150 άλογα. Μέσα στο 2019 αναμένεται να λανσαριστεί μία mild hybrid έκδοση του 1.0 Ecoboost (στα 48V), όπως και η έκδοση ST. Το RS έχει προγραμματισθεί για το 2020 με τις φήμες να μιλούν για πάνω από 400 άλογα.

Γιάννης Σκουφής

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4087″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

4s Σχόλια

4 Comments

  1. Σάκης Οικονομακος

    16/07/2018 στις 10:35

    Θα ήθελα να μου πειτε την τιμή του focus mod 2018 σε 1.5 150hp auto και πότε ειναι η άφιξη του;

  2. Γιάννης Σκουφής

    17/07/2018 στις 08:45

    Καλημέρα σας. θα πωλείται πρακτικά από τον Αύγουστο. Οι τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημα.Μόλις έχουμε κάτι νεότερο θα σας ενημερώσουμε.

  3. Δημητρης Τσαπραλης

    16/10/2018 στις 08:26

    Θελω να αγορασω καινουργιο αυτοκινητο και ειμαι μεταξυ ford focus st και mini cooper d 5θυρο του 2017. Εμφανησιακα προτιμω το μινι αλλα εχω ακουσει οτι βγαζουν ζημιες. Ποια ειναι η γνωμη σας?

  4. Γιάννης Σκουφής

    16/10/2018 στις 23:01

    Δεν έχουμε ακούσει κάτι για ζημιές για το Mini. Από κει και πέρα αν θέλετε μεγαλύτερους χώρους και πιο σπορ χαρακτήρα το Focus.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured