Σύνδεση

Featured

Eπίσημο: Νέο Fiat 500X με καινούργιους κινητήρες

Mετά την ανανέωση του Jeep Renegade ήταν προφανές ότι θα ερχόταν και η σειρά του Fiat 500X να κάνει και αυτό την δική του ανανέωση. Πρόκειται για ένα μεγάλης έκτασης facelift όχι τόσο σε ότι αφορά τα εξωτερικά στοιχεία του αυτοκινήτου, όσο σε ότι έχει να κάνει με την γκάμα των κινητήρων. 

Μία γκάμα που ξεκινά από το νέο 3κύλινδρο του 1 λίτρου με εξάρι κιβώτιο και κίνηση μόνο εμπρός που αποδίδει 120 ίππους και 190 Nm. Στη συνέχεια συναντάμε τον επίσης ολοκαίνουργιο 4-κύλινδρο των 1.400 κ.εκ. (εδώ υπάρχει και η επιλογή του διπλόδισκου DCT-6) με τους 150 ίππους και τα 270 Nm που επίσης εξοπλίζεται με φίλτρο GPF. Εδώ να πούμε πως στη βάση βρίσκεται ο ατμοσφαιρικός 1.6 ETorq με 110 ίππους.

Σημαντικά είναι τα νέα και για όσους ακόμη ενδιαφέρονται για το diesel (που δεν λέει… να πεθάνει!). H Fiat έχει αναβαθμίσει το καταλυτικό σύστημα με AdBlue ώστε να πληρείται και εδώ η προδιαγραφή Euro 6dTEMP. Έτσι, ο παλιός γνώριμος 1.300άρης MJET συνεχίζει με 95 ίππους και 200 Nm ροπής, όπως και ο 2.0 με τους 150 ίππους (εδώ με το 9άρι αυτόματο και τετρακίνηση).

Σε ότι αφορά την εμφάνιση, υπάρχουν νέοι προφυλακτήρες και τα νέα LED στα φωτιστικά σώματα τόσο εμπρός όσο και πίσω. Στο εσωτερικό η γενικότερη εικόνα σε ότι αφορά την σχεδίαση δεν έχει αλλάξει, έχουν όμως βελτιωθεί σημαντικά τα υλικά που χρησιμοποιούνται ενώ είναι και πλουσιότερος ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας με συστήματα όπως τα Traffic Sign Recognition, Speed Advisor, Lane Assist, Safety Distance Manager, Autonomous Emergency Brake, Blind Spot Alert, Rear Cross Path Detection κ.α.. Από το ταμπλό ξεχωρίζει ο νέος πίνακας οργάνων, το νέο τιμόνι και η touchscreen των 7,0 ιντσών που είναι στάνταρ με το σύστημα πολυμέσων Uconnect

Γιάννης Σκουφής

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup