Mετά την ανανέωση του Jeep Renegade ήταν προφανές ότι θα ερχόταν και η σειρά του Fiat 500X να κάνει και αυτό την δική του ανανέωση. Πρόκειται για ένα μεγάλης έκτασης facelift όχι τόσο σε ότι αφορά τα εξωτερικά στοιχεία του αυτοκινήτου, όσο σε ότι έχει να κάνει με την γκάμα των κινητήρων.

Μία γκάμα που ξεκινά από το νέο 3κύλινδρο του 1 λίτρου με εξάρι κιβώτιο και κίνηση μόνο εμπρός που αποδίδει 120 ίππους και 190 Nm. Στη συνέχεια συναντάμε τον επίσης ολοκαίνουργιο 4-κύλινδρο των 1.400 κ.εκ. (εδώ υπάρχει και η επιλογή του διπλόδισκου DCT-6) με τους 150 ίππους και τα 270 Nm που επίσης εξοπλίζεται με φίλτρο GPF. Εδώ να πούμε πως στη βάση βρίσκεται ο ατμοσφαιρικός 1.6 E–Torq με 110 ίππους.

Σημαντικά είναι τα νέα και για όσους ακόμη ενδιαφέρονται για το diesel (που δεν λέει… να πεθάνει!). H Fiat έχει αναβαθμίσει το καταλυτικό σύστημα με AdBlue ώστε να πληρείται και εδώ η προδιαγραφή Euro 6d–TEMP. Έτσι, ο παλιός γνώριμος 1.300άρης MJET συνεχίζει με 95 ίππους και 200 Nm ροπής, όπως και ο 2.0 με τους 150 ίππους (εδώ με το 9άρι αυτόματο και τετρακίνηση).

Σε ότι αφορά την εμφάνιση, υπάρχουν νέοι προφυλακτήρες και τα νέα LED στα φωτιστικά σώματα τόσο εμπρός όσο και πίσω. Στο εσωτερικό η γενικότερη εικόνα σε ότι αφορά την σχεδίαση δεν έχει αλλάξει, έχουν όμως βελτιωθεί σημαντικά τα υλικά που χρησιμοποιούνται ενώ είναι και πλουσιότερος ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας με συστήματα όπως τα Traffic Sign Recognition, Speed Advisor, Lane Assist, Safety Distance Manager, Autonomous Emergency Brake, Blind Spot Alert, Rear Cross Path Detection κ.α.. Από το ταμπλό ξεχωρίζει ο νέος πίνακας οργάνων, το νέο τιμόνι και η touch–screen των 7,0 ιντσών που είναι στάνταρ με το σύστημα πολυμέσων Uconnect.
Γιάννης Σκουφής