Σύνδεση

Audi

ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ AUDI Q7 ΕΙΝΑΙ 325 ΚΙΛΑ ΠΙΟ ΕΛΑΦΡΥ! ΚΑΙ ΙΣΩΣ 2.000 ΚΥΒΙΚΩΝ

Πρεμιέρα στο Ντιτρόιτ και την έκθεσή του στις αρχές του χρόνου για το ολοκαίνουργιο Audi Q7. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο για το νέο μεγάλο SUV της Audi είναι η μείωση του βάρους του κατά 325 ολόκληρα κιλά σε σχέση με τον προκάτοχό του. Παράλληλα εκτός από τα περιττά κιλά έχασε και τις έντονες καμπύλες του, μιας και το design του καινούργιου ποντάρει στις ακμές, γεγονός που το κάνει να δείχνει ιδιαίτερα δυναμικό. Σε αυτό συμβάλλει και η καινούργια, ακόμα πιο τονισμένη μάσκα, ενώ από πλευράς διαστάσεων το μόνο που έχει μείνει ίδιο είναι το ύψος, καθώς σε αντίθεση με ότι συμβαίνει συνήθως από γενιά σε γενιά εδώ μειώθηκαν τόσο το μήκος κατά 4 εκατοστά όσο και το πλάτος κατά 15 χιλιοστά.

Το Q7 παραμένει φυσικά ένα μεγάλο αυτοκίνητο (μήκος λίγο πάνω από τα 5 μέτρα), μόνο που πλέον κρύβει καλύτερα το μέγεθός του, τόσο οπτικά όσο και (κατά πάσα πιθανότητα) δυναμικά. Όχι μόνο γιατί έχασε τόσα κιλά αλλά και γιατί έχει καινούργια ανάρτηση, πιο χαμηλό κέντρο βάρους κατά 50 χιλιοστά αλλά και εξτρά τετραδιεύθυνση. Η τελευταία βοηθά και στις μανούβρες, μιας και μειώνει τη διάμετρο στροφής κατά 1 ολόκληρο μέτρα.

Ριζικά ανανεωμένο και το εσωτερικό με τις πολλές δυνατότητες διασύνδεσης και τη δυνατότητα προβολής της οθόνης των smartphone με λειτουργικό σύστημα τόσο iOS (Apple) όσο και Android στις οθόνες του αυτοκινήτου. Φυσικά υπάρχει και δυνατότητα φωνητικών εντολών αλλά, ενώ το παρόν δίνουν και όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας. Όσο για τους χώρους θα είναι και πάλι κάτι παραπάνω από μεγάλοι, τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές τους (πορτμπαγκάζ από 890 έως 2.075 λίτρα).

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει αρχικά δύο V6 3.000 κυβικών. Τον diesel 3.0 TDI με 272 ίππους και 600 Nm και τον 3.0 TFSI με 333 ίππους και 440 Nm (0-100 σε 6,1 δεύτερα έναντι 6,7 του TDI). Η τετρακίνηση είναι δεδομένη και τα κιβώτια είναι αυτόματα 8 σχέσεων, ενώ για αγορές εκτός Ευρώπης –μάλλον και για κάποιες εντός, ονόματα δε λέμε- θα υπάρχει και μια έκδοση με τον TFSI των 2.000 κυβικών, που θα αποδίδει 252 ίππους. Στην πορεία θα παρουσιαστεί και μια «πράσινη έκδοση» του 3.0 TDI με 218 ίππους και 500 Nm.

Το κατεξοχήν «καθαρό» νέο Q7 θα είναι όμως το υβριδικό e-Tron, στο οποίο ο πετρελαιοκινητήρας 3.0 TDI στην εκδοχή του με τους 258 ίππους θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 94 kW (128 ίππων), με αποτέλεσμα η συνδυαστική του απόδοση να φτάνει τους 373 ίππους και τα 700 Nm. Η καθαρά ηλεκτρική αυτονομία είναι 56 χιλιόμετρα και χάρη στην οποία προκύπτει μια (εξωπραγματική) μέση κατανάλωση 1,7 λίτρων diesel για κάθε 100 χιλιόμετρα, την ίδια  στιγμή που το 0-100 του Q7 e-Tron είναι μόλις 6,0 δεύτερα.

Οι πωλήσεις του νέου και ριζικά ανανεωμένου Audi Q7 θα ξεκινήσουν προς το καλοκαίρι του 2015 και σε τιμές που στη Γερμανία θα ξεκινούν από τις 60.800 ευρώ για το 3.0 TDI. Η έκδοση βενζίνης 3.0 TFSI θα είναι τουλάχιστον 2.100 ευρώ πιο ακριβή.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε μία από τις πιο “τρελές” μοτοσικλέτες στον κόσμο (Video)

Featured

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup