Στο WRC το ενδιαφέρον έχει πέσει στο ναδίρ, με αποτέλεσμα οι αλλαγές στα αυτοκίνητά του να είναι κάτι παραπάνω από επιτακτικές, αφενός για την ενίσχυση του θεάματος και αφετέρου για την πιθανή αλλαγή των ισορροπιών. Έτσι λοιπόν η διοργανώτρια αρχή του WRC θα επιδιώξει μέχρι το 2017 τα αγωνιστικά να έχουν πιο δυναμική εμφάνιση και πιο ισχυρούς κινητήρες. Με βάση αυτά λοιπόν το αεροδυναμικό πακέτο θα είναι σαφώς πιο επιθετικό με αύξηση του πλάτους κατά 55 χιλιοστά, ενώ οι πρόβολοι θα αυξηθούν κατά 60 και 30 χιλιοστά αντίστοιχα μπροστά και πίσω, με υποχρεωτική μία τεράστια πτέρυγα.
Τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα κεντρικά διαφορικά θα επιστρέψουν, ενώ το μέγιστο βάρος θα μειωθεί κατά 25 κιλά, ενώ η πιο σημαντική αλλαγή θα είναι η αύξηση της ισχύος των κινητήρων turbo των 1.600 κυβικών από τα 300 στα 380 άλογα με τη χρήση μεγαλύτερου στροβιλοσυμπιεστή (από τα 34 στα 36 χιλιοστά) και διατήρηση της πίεσης στα 2,5 bar.
«Ως αγωνιζόμενοι ζητάμε πάντα περισσότερη δύναμη, ενώ το νέο αεροδυναμικό πακέτο θα μας δώσει περισσότερο downforce, καλύτερο grip και περισσότερη ταχύτητα στις στροφές» λέει ο Sebastien Ogier εν όψει των νέων κανονισμών.
Γιάννης Σκουφής
