Σύνδεση

Featured

NEA MASERATI LEVANTE: ΠΟΛΥΤΕΛΗΣ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΩΣ DIESEL

Πρεμιέρα και για τη Levante στη Γενεύη, το πρώτο τζιπ στην ιστορία της Maserati, η οποία όπως έχουμε γράψει θέλει να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία των SUV πολυτελείας.

Η εμφάνισή της προσδιορίζεται από την κλασική μάσκα των μοντέλων της ιταλικής εταιρείας, καθώς και από τη ψηλή γραμμή των παραθύρων της, ενώ αξιοσημείωτος είναι ο συντελεστής οπισθέλκουσάς της που είναι μόλις 0,31.

MASERATI-LEVANTE-1A

Τα οικογενειακά πρότυπα ακολουθεί και το εσωτερικό, με την οθόνη των 8,4 ιντσών να δεσπόζει στην κεντρική κονσόλα. Από κει και πέρα ο εξοπλισμός είναι πλούσιος ενώ μπορεί να εμπλουτιστεί και άλλο με διάφορα πακέτα τα οποία είναι διαθέσιμα. Για παράδειγμα το πακέτο Luxury Trim περιλαμβάνει μεταξύ άλλων επενδύσεις από ξύλο και ηχοσύστημα Harman Kardon, ενώ το Zegna δερμάτινες επενδύσεις υψηλής ποιότητας σε συνδυασμό με μετάξι.

Η τετρακίνηση με τον κωδικό Q4 είναι δεδομένη, όπως και η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση και το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων με τα συνολικά 4 προγράμματα λειτουργίας (Normal, Ice, Sport και off road). Η βασική Levante κινείται από τον biturbo V6 των 3.000 κυβικών, των 350 ίππων και των 500 Νm, που εξασφαλίζει ένα 0-100 σε 6,0 δεύτερα και μια τελική 250 χλμ./ ώρα.

MASERATI-LEVANTE-1B

Η Levante S έχει 430 άλογα και 580 Nm από τον ίδιο κινητήρα, 0-100 σε μόλις 5,2 δεύτερα και μια τελική σχεδόν 265 χλμ./ ώρα, ενώ η λιγότερο σβέλτη της παρέας είναι η diesel. Επίσης 3.000 κυβικών, με 275 ίππους και 600 Nm, χρειάζεται 6,9 δεύτερα από στάση μέχρι τα 100, ενώ η τελική της φτάνει τα 230.

Στο μέλλον υπάρχει περίπτωση να χρησιμοποιηθεί και ο υπερ- τροφοδοτούμενος V8 των 3.800 κυβικών που κινεί και τις Ferrari, με τη φήμες να λένε πως η απόδοσή του για την περίσταση θα φτάνει τα 530 άλογα.

Μέχρι τότε η Maserati Levante θα ξεκινά στην κεντρική Ευρώπη πάνω κάτω από τις 70.000 ευρώ.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Αντέχεις τη συντήρηση μιας Bugatti;

Bugatti

Πόσο κοστίζει η νέα, κορυφαία λιμουζίνα της Mercedes, η S-Class, στην Ελλάδα;

Featured

Δείτε το πιο γρήγορο τρακτέρ στο… Nürburgring (Video)

ΕΙΔΗΣΕΙΣ







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup