H Taycan Sport Turismo αποτελεί την τελευταία έκδοση από πλευράς αμαξώματος της ηλεκτρικής Porsche και έρχεται να προστεθεί δίπλα στις Taycan saloon και Taycan Cross Turismο. Η Sport Turismo καλύπτει τις ανάγκες όσων θέλουν να συνδυάσουν τις δυνατότητες των Taycan Cross Turismo με την καθημερινή χρήση on-road, την πρακτικότητα και την ευελιξία των Taycan saloon. H Τaycan Sport Turismo στην έκδοση GTS, θα είναι η πρώτη της σειράς που θα παρουσιαστεί στα τέλη του Φεβρουαρίου 2022 με τις υπόλοιπες εκδόσεις να ακολουθούν στα μέσα Μαρτίου. Ένα νέο στοιχείο εξοπλισμού που θα προσφέρεται ως εξτρά, είναι η πανοραμική οροφή με Sunshine Control που ρυθμίζεται ηλεκτρικά ως προς το ποσοστό διαφάνειας και προστασίας από το ηλιακό φως.
Από την ερχόμενη άνοιξη λοιπόν, θα είναι διαθέσιμες πέντε διαφορετικές εκδόσεις:
- Taycan Sport Turismo με 240 kW (326 ίπποι), κίνηση στους πίσω τροχούς και εξοπλισμένη προαιρετικά με μπαταρία Performance Plus η οποία αυξάνει και την απόδοση στα 280 kW (380 ίπποι).
- Taycan 4S Sport Turismo με 320 kW (435 ίπποι) κίνηση σε όλους τους τροχούς και εξοπλισμένη προαιρετικά με μπαταρία Performance Battery Plus η οποία αυξάνει και την απόδοση στα 360 kW (490 ίπποι).
- Taycan GTS Sport Turismo με 380 kW (517 ίπποι) και τετρακίνηση.
- Taycan Turbo Sport Turismo με 460 kW (625 ίπποι και τετρακίνηση).
- Taycan Turbo S Sport Turismo με 460 kW (625 ίπποι) και τετρακίνηση.
Από στάση, η Taycan Turbo S Sport Turismo, επιταχύνεται στα 100 χλμ./ ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα είναι 260 χλμ./ ώρα. Η έκδοση με την μεγαλύτερη αυτονομία είναι η Taycan 4S Sport Turismo, η οποία κατά WLTP φτάνει τα 498 χιλιόμετρα.
Ως νέες εκδόσεις τελευταίας γενιάς, οι τετρακίνητες Sport Turismo, δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στη θερμική διαχείριση της μπαταρίας και την αποφόρτιση-φόρτιση με πολύ σημαντικές βελτιώσεις. Και οι δύο εκδόσεις μπαταριών, μπορούν να επαναφορτιστούν από το 5% έως το 80% της ενεργειακή χωρητικότητάς τους σε χρόνο 22 λεπτών και 30 δευτερολέπτων. Αυτό σημαίνει πρακτικά, πως με επαναφόρτιση μόλις 5 λεπτών μπορούν να καλύψουν ελαφρώς περισσότερα από 100 χιλιόμετρα.
Εργονομική, πρακτική σχεδίαση με προσοχή στις λεπτομέρειες
Η Taycan Sport Turismo, «μοιράζεται» το ίδιο σπορ αλλά πρακτικό αμάξωμα που χαρακτηρίζει και την Cross Turismo. Aλλά σε αντίθεση με την τελευταία η προτεραιότητα δεν είναι η οδήγηση off road, (αν και κρατά όλα τα σχεδιαστικά της στοιχεία), ενώ επιπλέον η Sport Turismo είναι διαθέσιμη με κίνηση στους πίσω τροχούς. Το διαθέσιμο ύψος της οροφής για τους πίσω επιβάτες, είναι 45 χιλιοστά μεγαλύτερο απ’ ότι στην Taycan saloon και +9 χιλιοστά πάνω από το κεφάλι του οδηγού.
Η μεγάλη πέμπτη πίσω πόρτα, αυξάνει την πρακτικότητα και την ευκολία πρόσβασης στον χώρο αποσκευών καθώς είναι πιο μεγάλη (+801 χιλιοστά) και πιο ψηλή (+543 χιλιοστά) απ’ ότι στην έκδοση saloon (434 χιλιοστά και 330 χιλιοστά αντίστοιχα). Η χωρητικότητα ε του χώρου αποσκευών, εξαρτάται από τα υπάρχοντα στοιχεία εξοπλισμού: σε συνδυασμό με το Sound Package Plus, ο διαθέσιμος χώρος φόρτωσης φτάνει τα 446 λίτρα (407 στην έκδοση saloon). Με τα παρελκόμενα του BOSE® Surround Sound System (στάνταρ στην Taycan Turbo Sport Turismo) η χωρητικότητα είναι 405 λίτρα. Τα αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα (πέφτουν σε αναλογία 60:40) αυξάνουν την χωρητικότητα του χώρου αποσκευών από τα 1.212 λίτρα έως τα 1.171 λίτρα. Επιπλέον, υπάρχουν διαθέσιμα και 84 λίτρα στον εμπρός χώρο αποσκευών.