Πρεμιέρα λοιπόν για την υβριδική 911, την οποία η Porsche έχει προαναγγείλει εδώ και αρκετό καιρό, αλλά ο εξηλεκτρισμός δεν αφορά όλη τη γκάμα του τοτέμ της γερμανικής εταιρείας αλλά μόνο την GTS.
Η οποία κινείται πλέον από έναν 6κύλινδρο μπόξερ 3.600 κυβικών, ο οποίος διαθέτει ηλεκτρικό turbo καυσαερίων και ένα υβριδικό σύστημα. Το οποίο αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 40 kW ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβωτιο των 8 σχέσεων και μια σχετικά μεγάλη για φουλ υβριδικό μπαταρία των 1,9 kWh.
H συνδυαστική απόδοση του συστήματος φτάνει τους 540 ίππους, +60 ίπποι σε σχέση με προηγούμενη πια GTS, ενώ των οποίων οι 484 πιστώνονται σε νέο 6κύλινδρο.
Η αύξηση της ισχύος έχει φυσικά θετικό αντίκτυπο και στις επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 3,0 δεύτερα (-0,4 δεύτερα) και η τελική ταχύτητα να φτάνει τα 312 χλμ./ώρα.
Επίσης η νέα Τ-Hybrid, όπως λέγεται επίσημα, 911 GTS είναι πιο γρήγορη στο Nürburgring κατά 8,7 δεύτερα σε σχέση με την προκάτοχό της.
Ο γνωστός μπόξερ των 3.000 κυβικών με τα διπλά turbo θα εξακολουθεί να κινεί τις άλλες εκδόσεις της Carrera. Έχει ανανεωθεί ριζικά και πλέον φτάνει στην εισαγωγική του έκδοση του 394 ίππους και τα 450 Nm, που εξασφαλίζουν ένα 0-100 σε 4,1 δεύτερα και μια τελική 294 χλμ./ώρα.
Φυσικά στα πλαίσια του facelift οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της Porsche ανανέωσαν τόσο την εξωτερική εμφάνιση όσο και το εσωτερικό του διαχρονικού best seller τους που πλέον είναι ακόμα πιο high tech.
Η νέα Porsche 911 Carrera ξεκινά στη Γερμανία από τις 128.700 ευρώ, ενώ η υβριδική πλέον Carrera GTS κοστολογείται τουλάχιστον 170.600 ως κουπέ. Οι παραδόσεις για την πρώτη θα ξεκινήσουν προς το τέλος του καλοκαιριού και για τη δεύτερη προς το τέλος του έτους.