Σύνδεση

Featured

Tα Opel Combo Life & Van αποκτούν νέα προοπτική με καινούργιο στιλ και DNA

2018 Opel Combo Life

Το γενεαλογικό δέντρο του Combo ξεκινά πολύ πίσω στο χρόνο. Από το 1986 χιλιάδες οικογενειάρχες και επαγγελματίες έχουν εκτιμήσει τις μεταφορικές δυνατότητες του πολυχρηστικού Opel, που στην 5η του γενιά αποκτά μία εντελώς νέα διάσταση μετά την εξαγορά της μάρκας από τον όμιλο PSA. Λογικό είναι λοιπόν το νέο Combo να πατά πάνω στην πλατφόρμα EMP2 που χρησιμοποιείται στα επίσης νέα Citroen Berlingo και Peugeot Rifter.

Όπως συμβαίνει και στα δύο μοντέλα έτσι και στο Opel υπάρχει διαθέσιμη η επαγγελματική έκδοση Combo Cargo Van και η επιβατική Combo Life. Υπάρχουν δύο μήκη αμαξώματος: η βασική έκδοση με 4,403 μέτρα και χώρο αποσκευών από 597 έως 2.126 λίτρα και η XL με μήκος 4,753 μέτρα και αντίστοιχο χώρο 850 έως 2.693 λίτρων. Πέρα από την πενταθέσια διάταξη προαιρετικά υπάρχει και επταθέσια, ενώ αξιοσημείωτο είναι πως στην πίσω σειρά (δηλ. τη μεσαία στην 7θέσια διάταξη) μπορούν να φιλοξενηθούν έως και τρία παιδικά καθίσματα με υποδοχή Isofix -κάτι σπάνιο για MPV. Επίσης την πρακτικότητα αυξάνει το πίσω κρύσταλλο που ανοίγει ξεχωριστά από την πίσω πόρτα, καθώς και πολλές άλλες «πολυμορφικές» διευκολύνσεις.

Από εκεί και πέρα το ταμπλό συνάδει με την σύγχρονη άποψη του ομίλου PSA με μία εύχρηστη οθόνη αφής με διαγώνιο έως 8,0 ίντσες στο μέσο του ταμπλό και έναν ευανάγνωστο πίνακα οργάνων. Από κει και πέρα το Combo Life είναι πραγματικά ένα σούπερ πρακτικό αυτοκίνητο με πολλές θήκες για μικρο- αντικείμενα και πολλές λύσεις που λύνουν σχεδόν κάθε μεταφορικό ζήτημα. Η ποιότητα των πλαστικών είναι καλή -ας μην ξεχνάμε πως μιλάμε για ένα MPV με συρόμενες πίσω πόρτες που προσφέρεται και ως βαν- με τον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλεια να περιλαμβάνει όλα τα συστήματα υποβοήθησης και τις τεχνολογίες τελευταίας γενιάς.

H γκάμα των κινητήρων προδιαγραφής Euro 6d-Temp περιλαμβάνει τον 1.2 PureTech με τους 110 ίππους που συνδυάζεται με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο. Το τρικύλινδρο σύνολο ταιριάζει πολύ με τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου και παρουσιάζει μεγάλη ελαστικότητα από χαμηλά. Ωστόσο, αυτό που μας έκανε μεγαλύτερη εντύπωση ήταν ο νέος diesel των 1.499 κ.εκ. που διατίθεται με 76, 102 ή 130 ίππους.

Οδήγησα την τελευταία και ισχυρότερη έκδοση με το νέο αυτόματο κιβώτιο (για αυτή με τους 130 ίππους υπάρχει και 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ για τις δύο λιγότερο ισχυρές 5άρια) που ταιριάζει ακόμη περισσότερο στο Combo. Η επιλογή σχέσης γίνεται από έναν πιεζοπεριστροφικό διακόπτη στην κεντρική κονσόλα που έχει αντικαταστήσει τον κλασικό επιλογέα. Στην πορεία ο νέος diesel είναι απίστευτα ήσυχος και στρωτός στην λειτουργία του, ενώ συνδυάζεται άψογα με το νέο αυτόματο κιβώτιο (με μετατροπέα ροπής) που αλλάζει σβέλτα και γλυκά σχέσεις.

Περισσότερα θα έχουμε να πούμε τον Οκτώβριο με την έλευση του Combo Life στην χώρα μας (μπορείτε να κάνετε ΚΛΙΚ ΕΔΩ για τα τεχνικά χαρακτηριστικά) και μία ένδειξη μας δίνουν οι τιμές πώλησης στην Γερμανία που ξεκινούν από τις περίπου 20.000 ευρώ. Οι ενδιαφερόμενοι επαγγελματίες για το Combo Cargo θα πρέπει να κάνουν υπομονή έως τον ερχόμενο Ιανουάριο. Αξιοσημείωτο είναι πως μέσα στο 2019 θα παρουσιαστεί και το νέο Opel Vivaro.

Νίκος Μαρινόπουλος

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4293″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4294″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured