Σύνδεση

Mercedes-Benz

ΝΕΑ MERCEDES SL: ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΛΑΚΗ ΟΡΟΦΗ

Το κορυφαίο ρόουντστερ της Mercedes είναι…

Το κορυφαίο ρόουντστερ της Mercedes είναι μια σπάνια παρουσία στους δρόμους γενικά, στους ελληνικούς δε ειδικά, ενώ η διαδικασία αναδίπλωσης της μεταλλικής του οροφής είναι ένα show κυριολεκτικά. Show διάρκειας 20 δευτερολέπτων περίπου.

Στην επόμενη γενιά της SL αυτό το show μάλλον θα καταργηθεί, καθώς η επιλογή, εκτός απροόπτου, θα είναι η επιστροφή στη μαλακή οροφή, έπειτα από περίπου 15 χρόνια, μιας η μεταλλική οροφή υιοθετήθηκε μόλις στην προηγούμενη γενιά του μοντέλου, που είχε παρουσιαστεί το 2001.

Οι βασικοί λόγοι για αυτήν την επιλογή θα είναι δύο. Ο πρώτος έχει να κάνει με την εμφάνιση του αυτοκινήτου, καθώς η μαλακή οροφή δίνει ευθύς εξ αρχής το στίγμα του και τονίζει την ιδιαιτερότητά του, κάτι που δεν συμβαίνει με τη σκληρή μεταλλλική. Κι αυτό γιατί όταν είναι κλειστή η SL δεν διαφοροποιείται από ένα κουπέ.

Ο δεύτερος λόγος έχει να κάνει με την απόφαση να τονωθεί ο σπορ χαρακτήρας της SL και αυτό μπορεί να γίνει και μέσω της μείωσης του βάρους της –άλλωστε τα αρχικά της αυτό σημαίνουν: S για Sport και L για leicht, που σημαίνει ελαφριά. Η παρουσία της αναδιπλούμενης μεταλλικής οροφής, η οποία σαν κατασκευή είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη με ότι περαιτέρω συνέπειες μπορεί να έχει αυτό, προσθέτει πολλά κιλά στο συνολικό βάρος του αυτοκινήτου. Παράλληλα σηκώνει και το κέντρο βάρους, στοιχείο βέβαια που δεν συμβαδίζει με το σπορ χαρακτήρα.

Και τα δύο αυτό θέματα λύνονται με τη χρήση μαλακής οροφής, χωρίς να επηρεάζεται επί της ουσίας ο πολιτισμένος χαρακτήρας, μιας και οι σύγχρονες υφασμάτινες οροφές είναι εξαιρετικά ποιοτικές και προσφέρουν τόσο θερμομόνωση όσο και ηχομόνωση. Άλλωστε είναι βέβαιο ότι στη λίστα των εξτρά θα υπάρχει και hard top, όπως μέχρι το 2001. Μάλιστα για τους ιδιοκτήτες SL ήταν must η ανάρτηση του hard top με μηχανισμό στην οροφή του γκαράζ τους προκειμένου να μπορούν να το βάζουν και να το βγάζουν χωρίς τη βοήθεια δεύτερου ατόμου

Γιάννης Σκουφής

SL-Klasse

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup