Σύνδεση

Mercedes-Benz

Νέα Mercedes S-Class: προστασία και υποστήριξη, για οδηγική απόλαυση στο μέγιστο βαθμό

Erprobungsfahrt mit der neuen Mercedes-Benz S-Klasse auf dem Prüfgelände in Immendingen // Test drive with the new Mercedes-Benz S-Class at the Test and Technology Center in Immendingen

Η νέα Mercedes-Benz S-Class έχει αποκτήσει μεγαλύτερη ευφυΐα σε πολλούς τομείς, ενώ η εμπειρία οδήγησής της αγγίζει πλέον νέα υψηλά επίπεδα. Οι ψηφιακές καινοτομίες, για παράδειγμα στο σύστημα MBUX , περιλαμβάνουν νέα χαρακτηριστικά που κάνουν την οδήγηση ακόμα πιο απολαυστική και ασφαλή. Σε αυτά περιλαμβάνεται το σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα με μεγάλη γωνία κλίσης, αλλά και καινοτομίες στον τομέα της ασφάλειας, όπως ο πίσω αερόσακος.

Το σύστημα PRE-SAFE Impulse Side διαθέτει επίσης μια νέα λειτουργία, με την οποία το αμάξωμα του οχήματος μπορεί να ανασηκώνεται προτού προκύψει πλευρική σύγκρουση, χάρη στην ενεργή ανάρτηση E-ACTIVE BODY CONTROL.

Μετά τη συστηματική περαιτέρω εξέλιξή τους, τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης αποτελούν ένα ακόμα βήμα προς την αυτόνομη οδήγηση. Για παράδειγμα, χάρη στους βελτιωμένους αισθητήρες περιβάλλοντος, τα συστήματα στάθμευσης υποστηρίζουν ακόμα καλύτερα τον οδηγό κατά τους ελιγμούς με χαμηλή ταχύτητα. Οι δε οπτικές απεικονίσεις έχουν αναβαθμιστεί σε νέα επίπεδα, καθώς ενσωματώνονται στον διαισθητικό χειρισμό του συστήματος MBUX.

Μπορεί λοιπόν ένα πολυτελές sedan με μεγάλο μεταξόνιο να διαθέτει στην πόλη τις δυνατότητες ελιγμών και την ευελιξία ενός μικρού αυτοκινήτου; Μπορεί, αρκεί να διαθέτει σύστημα τετραδιεύθυνσης με μεγάλη γωνία κλίσης στον πίσω άξονα.

Μπορούν να υπάρξουν ακόμα περισσότερες καινοτομίες ασφάλειας στο εσωτερικό; Μπορούν, όπως αποδεικνύει η S-Class: Στην περίπτωση σφοδρής μετωπικής σύγκρουσης, οι πίσω αερόσακοι ανοίγουν από τις πλάτες των μπροστινών καθισμάτων, με αποτέλεσμα τα συστήματα προστασίας του αυτοκινήτου να καλύπτουν πλέον και τους δύο επιβάτες στις εξωτερικές πίσω θέσεις.

Μπορεί η ενεργή ανάρτηση E-ACTIVE BODY CONTROL να βελτιώσει όχι μόνο την άνεση, αλλά και την ασφάλεια; Μπορεί, διότι πέρα από το δοκιμασμένο σύστημα PRE-SAFE® Impulse Side, στη νέα S-Class ανασηκώνεται ολόκληρο το αμάξωμα αμέσως πριν από μια επικείμενη πλευρική σύγκρουση. Έτσι επωφελούνται όλοι οι επιβάτες.

no images were found

Μπορούν τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης να βελτιωθούν ακόμα περισσότερο; Μπορούν, καθώς με την S-Class η Mercedes-Benz κάνει ακόμα ένα μεγάλο βήμα προς το όραμά της για οδήγηση χωρίς ατυχήματα. Ο οδηγός μπορεί πλέον να ελέγχει το όχημα με πολλά νέα ή διευρυμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης. Έτσι, ασχολείται με λιγότερες λειτουργίες στην καθημερινότητα, ενώ μπορεί να οδηγεί με άνεση και ασφάλεια. Εάν προκύψει κίνδυνος, τα συστήματα υποβοήθησης είναι σε θέση να βοηθήσουν τον οδηγό να αντιδράσει σε επικείμενη σύγκρουση ανάλογα με τις απαιτήσεις και – στην ιδανική περίπτωση – να την αποτρέψει. Το ενεργό σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης και η κάμερα 360° με νέα τρισδιάστατη προβολή βοηθούν τον οδηγό να εισέρχεται σε θέσεις στάθμευσης και να εξέρχεται από αυτές ή να πραγματοποιεί ελιγμούς σε στενούς χώρους, πιο εύκολα και άνετα από ποτέ.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το πιο φτηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο του κόσμου. Ξεκινά από 1.350 ευρώ

Featured

Πόσο κοστίζει το σέρβις ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα;

Featured

Πόσα χιλιόμετρα θα μπορέσετε να κάνετε με λαμπάκι για το καύσιμο;

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πόσες… ημέρες χρειάζεται ένα Tesla Model 3 για να φορτίσει από τον ήλιο; (Video)

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup