Σύνδεση

Featured

Είναι η νέα Mercedes S-Class το πιο προηγμένο αυτοκίνητο στον κόσμο;

Πρεμιέρα σήμερα λοιπόν για τη νέα, την 11η κατά σειρά, γενιά της κορυφαίας λιμουζίνας της Mercedes, της S-Class. Η οποία μεν έχει διατηρήσει τις βασικές γραμμές του αμαξώματός της, ενώ η εμφάνισή της λόγω της αύξησης του μεταξονίου και του ελαφρώς πιο μεγάλου πίσω πρόβολου έχει γίνει πιο επιβλητική και κλασική.

Σε αυτό συμβάλλει και η εμφανώς πιο φαρδιά μάσκα, που σύμφωνα με την εταιρείας προσθέτει ακόμα περισσότερο κύρος, ενώ όπως σε όλα τα σύγχρονα μοντέλα της Mercedes οι επιφάνειες είναι καθαρές, χωρίς πρόσθετες ακμές και γωνίες. Προαιρετικά οι χειρολαβές στις πόρτες είναι κρυφές και κάνουν την εμφάνισή τους μόλις πλησιάσουν οδηγός και επιβάτες.

Ταυτόχρονα η νέα S-Class είναι και εξαιρετικά αεροδυναμική, με έναν συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,22. Γεγονός που εκτός από την κατανάλωση στις μεγάλες ταχύτητες μειώνει και το επίπεδο θορύβου στο εσωτερικό. Για το τελευταίο πάντως έχει ληφθεί ειδική μέριμνα με τη χρήση ειδικών ηχο- μονωτικών αφρών από το στάδιο του γυμνού πλαισίου.

H νέα S-Class θα είναι και πάλι διαθέσιμη στη στάνταρ και την επιμηκυμένη εκδοχή με την τελευταία να έχει αυξημένο μεταξόνιο άρα και μεγαλύτερους χώρους για όσους κάθονται πίσω.

Στο εσωτερικό την παράσταση κλέβει η κεντρικά τοποθετημένη οθόνη του συστήματος infotainment και όχι μόνο που αποτελεί επέκταση της κεντρικής κονσόλας και στην κορυφαία εκδοχή της είναι OLED με διαγώνιο 12,8 ιντσών. Η στάνταρ διαμόρφωσή της είναι 11,9 ίντσες και χωρίς OLED.

Η επιλογή αυτή έχει σαν συνέπεια μπροστά από τον οδηγό να μένει μόνο ο πολλαπλώς ρυθμιζόμενος ψηφιακός πίνακας οργάνων, ενώ υπάρχει και HUD που προβάλλει τις ενδείξεις του εικονικά 10 μέτρα μπροστά από τη μεγάλη λιμουζίνα. Όσο για τη σχεδίαση αυτή καθαυτή του ταμπλό από τη Mercedes λένε πως παραπέμπει σε πολυτελές γιοτ, ενώ ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στον εσωτερικό φωτισμό.

Φυσικά υπάρχει δυνατότητα Over the Air αναβαθμίσεων του λογισμικού, ενώ από κει και πέρα η λίστα του βασικού εξοπλισμού είναι μεγάλη και του προαιρετικού ακόμα μεγαλύτερη. Σταχυολογούμε το πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης, την τελευταία γενιά του MBUX που μπορεί να αναγνωρίζει ποιος από τους επιβαίνοντες επιθυμεί τι, τα εξελιγμένα καθίσματα με τις πολλαπλές ρυθμίσεις και τη σοφιστικέ κινηματική και βέβαια το σύστημα αυτόματης στάθμευσης με την κάμερα των 360 μοιρών.

Η ασφάλεια γράφεται για άλλη μια φορά με κεφαλαία και μια από τις καινοτομίες είναι η ύπαρξη για πρώτη φορά και μετωπικών αερόσακων για όσους κάθονται πίσω.

Η νέα S-Class θα είναι διαθέσιμη αρχικά με δύο εκδόσεις βενζίνης οι οποίες θα είναι και οι δύο τετρακίνητες και με ήπια υβριδική υποβοήθηση 48V. O κινητήρας είναι οι εεξακύλινδρος σε σειρά των 3.000 κυβικών που στην S 450 4MATIC θα αποδίδει 367 ίππους και στην S 500 4MATIC 435.

Η αρχική γκάμα περιλαμβάνει και τον τρίλιτρο diesel, χωρίς κάποια μορφή εξηλεκτρισμού αυτός, ο οποίος στις S 350 d και S 350 d 4MATIC αποδίδει 286 ίππους και στην S 400 d 4MATIC 330.

Θα ακολουθήσουν οι εκδόσεις με τον V8 των 4.000 κυβικών, επίσης με ήπια υβριδική υποβοήθηση, οι plug-in υβριδικές και μια ηλεκτρική με τα σήματα της EQ, ενώ δεν θα υπάρχουν εκδόσεις AMG. Όπως και μετά από αρκετές δεκαετίες δεν θα υπάρχει S-Class Coupe αλλά ούτε και Cabriolet.

Στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της νέας Mercedes S-Class που διεκδικεί με πολλές αξιώσεις τον τίτλο του πιο προηγμένου αυτοκινήτου στον κόσμο και η τετραδιεύθυνση που την καθιστά παρά τα 5,0+ μέτρα της ιδιαίτερα ευέλικτη.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup