Σύνδεση

Featured

ΝΕΑ MERCEDES GLC: AYTH EINAI

Αυτή είναι λοιπόν και επίσημα η νέα Mercedes GLC, η διάδοχος της GLK, που βασίζεται στη C-Class και θα βρεθεί αντιμέτωπη με το Q5, την X3, το XC60 και το NX της Lexus. Αισθητικά και όπως γράψαμε οι έντονες ακμές ανήκουν πια στο παρελθόν, ενώ η σύνδεση με τη μεγαλύτερη και ακριβότερη GLE είναι αρκετά έντονη. Χαρακτηριστικά στοιχεία το έντονο ανάγλυφο του καπό αλλά και οι προβολείς που με επιπλέον χρέωση μπορούν να είναι και LED, οι οποίοι εισέρχονται οπτικά αρκετά μέσα στα φτερά.

Παράλληλα το αυξημένο, σε σχέση με τη C-Class, κατά 118 χιλιοστά μεταξόνιο μαζί με την αλά κουπέ διαμόρφωση της οροφής κολακεύει τις αναλογίες της, αλλά και τους χώρους στο εσωτερικό της. Εδώ ο διάκοσμος προέρχεται από τη C-Class, ενώ το παρόν δηλώνουν όλα τα συστήματα ασφάλειας, διασύνδεσης και εξυπηρέτησης που υπάρχουν και σε αυτήν. Όσο για το πορτμπαγκάζ έχει μεγαλώσει κατά 80 έως 100 λίτρα σε σχέση με την GLK και πλέον κυμαίνεται από τα 580 έως τα 1.600 λίτρα.

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει για την αρχή τον diesel των 2.143 κυβικών σε δύο εκδοχές, μιας με 170 άλογα για την 220d 4Matic (0-100 σε 8,3 δεύτερα, τελική 210) και μια με 204 για την αντίστοιχη 250d (0-100 σε 7,6 δεύτερα, τελική 223). Ο μοναδικός προς το παρόν διαθέσιμος κινητήρας βενζίνης είναι αυτό των 2.000 κυβικών της 250 4Matic με 211 άλογα (0-100 σε 7,3 δεύτερα, τελική 223), ενώ ο ίδιος κινητήρας στην υβριδική 350e συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 116 ίππων. Εδώ η δυνατότητα αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης είναι για 34 χιλιόμετρα, ενώ οι επιδόσεις είναι ιδιαίτερα καλές, με 0-100 σε 5,9 δεύτερα και τελική 235, την ίδια στιγμή που οι εκπομπές CO2 της είναι μόλις 60 γραμμάρια.

Φυσικά στην πορεία θα ακολουθήσουν και άλλες εκδόσεις, με τις βασικές να είναι μόνο πισωκίνητες και την GLC63 AMG με τον V8 των 4.000 κυβικών και 476 ίππους για την περίσταση να είναι η κορυφαία.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured