Σύνδεση

Featured

ΝΕΑ MERCEDES Ε-CLASS ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ

Σε περίπου 1 χρόνο από τώρα η Mercedes θα παρουσιάσει τη νέα γενιά του μοντέλου που παραδοσιακά αποτελεί τη ραχοκοκκαλιά της γκάμας της, την E-Class, που παρουσιάστηκε στην τελευταία της μορφή το 2009 και ανανεώθηκε ριζικά πριν από περίπου 2 χρόνια.

Η καινούργια της γενιά λοιπόν θα βασίζεται στο πλαίσιο MRA (Mercedes Rear Wheel Drive Architecture) που χρησιμοποιείται και στην καινούργια C-Class, ενώ όπως είθισται τον τελευταίο καιρό θα είναι πιο ελαφριά –ως maximum προσδιορίζονται τα 1.500 κιλά– χάρη στην εκτεταμένη χρήση αλουμινίου. Παράλληλα με το καινούργιο πλαίσιο γίνεται πιο εύκολη η χρήση εναλλακτικών συστημάτων πρόωσης, όπως υβριδική ή αποκλειστικά ηλεκτρικά.

Mercedes-Benz C250, AMG Line, Avantgarde, Diamantsilber metallic

Από πλευράς εμφάνισης και η νέα E-Class θα ακολουθεί τα νέα αισθητικά δεδομένα των πισωκίνητων μοντέλων της μάρκας, όπως αυτά προσδιορίζονται από τις νέες S και C-Class, ενώ από κει και πέρα το μεταξόνιο θα μεγαλώσει ακόμα λίγο, το ίδιο και το πλάτος, καθώς και τα μετατρόχια, προκειμένου να γίνει ακόμα πιο επιβλητική. Χαρακτηριστικό θα είναι και το μακρύ της καπό, ενώ η αεροδυναμική της αναμένεται να είναι ακόμα καλύτερη από την ήδη πολύ καλή της τρέχουσας γενιάς.

Ανάλογη θα είναι και η λογική για τον εσωτερικό διάκοσμο, με μια μεγάλη οθόνη αφής σε συνδυασμό με τη συνολική αποσυμφόρηση του ταμπλό από τα πολλά κουμπιά. Εδώ το ιδιαίτερο στοιχείο σε σχέση π.χ. με τη C-Class, το πρότυπο της οποίας και θα ακολουθεί, θα είναι η πιο φαρδιά κεντρική κονσόλα, ενώ από πλευράς τεχνολογίας ενδιαφέρον παρουσιάζει η χρήση του Augmented Reality για την πλοήγηση αλλά και η πλήρης ενσωμάτωση των smartphones με λειτουργικό iOS ή Android.

Mercedes-Benz C-Klasse (W 205) 2013

Με τη νέα γενιά της E-Class θα εμφανιστεί και πάλι στη γκάμα της Mercedes, για πρώτη φορά μετά τη δεκαετία του ’90, ένας 6κύλινδρος σε σειρά, με 3.000 κυβικά. Η επιστροφή στις ρίζες δεν έχει να κάνει ούτε με την παράδοση παρά μόνο με την διευκόλυνσης της διαδικασίας παραγωγής, καθώς όλοι οι σύγχρονοι κινητήρες έχουν κοινά κατασκευαστικά δεδομένα, με πρώτο και καλύτερο τη χωρητικότητα των 500 κυβικών για κάθε κύλινδρο, που φυσικά συμπιέζουν και το κόστος.

Mercedes-AMG C 63 S (BR 205); 2014

Ο νέος 6κύλινδρος σε σειρά λοιπόν θα έχει εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου, με διπλό turbo και αποδόσεις για τον πρώτο από 375 έως 430 άλογα. Η βάση θα προσδιορίζεται γενικά στα 2.000 κυβικά, σε μερικές αγορές σαν τη δική μας στην πορεία ενδεχομένως και στα 1.600, ενώ η κορυφαία επιλογή θα είναι V8, χωρίς φυσικά να λείψουν και οι εκδόσεις AMG. Όσο για τα κιβώτια αυτό που έχει γίνει γνωστό είναι πως τα αυτόματα θα είναι 9 σχέσεων.

Σε περίπου 1 χρόνο λοιπόν θα κάνει την εμφάνισή της η νέα τετράθυρη Mercedes E-Class, για να ακολουθήσει περίπου 12 μήνες μετά το στέισον και στη συνέχεια η κουπέ με την κάμπριο.

Γιάννης Σκουφής

Mercedes-Benz C250, AMG Line, Avantgarde, Diamantsilber metallic

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Ποιο λέτε πως είναι το πιο αγαπημένο χρώμα αυτοκινήτων παγκοσμίως;

Featured

Τι σημαίνει το χρώμα του καπνού για τον κινητήρα του αυτοκινήτου σας; (Video)

Featured

Το Hyundai Kona είναι μια πολύ καλή περίπτωση υβριδικού

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup