Σύνδεση

Featured

ΝΕΑ MERCEDES E-CLASS: ME 6ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ 2.000 ΚΥΒΙΚΩΝ

Η επίσημη πρεμιέρα της καινούργιας Mercedes…

Η επίσημη πρεμιέρα της καινούργιας Mercedes E-Class έρχεται όλο και πιο κοντά, με αποτέλεσμα όλα και περισσότερα στοιχεία για τη νέα μεγάλη λιμουζίνα να γίνονται γνωστά –έστω και ανεπίσημα.

Έτσι λοιπόν η νέα Ε-Class, που θα μεγαλώσει ελαφρώς σε όλες της τις διαστάσεις και θα αποκτήσει και ένα πιο μακρύ καπό –συνολικά η καμπίνα των επιβατών θα δείχνει μετατοπισμένη προς τα πίσω- προκειμένου να τονιστεί ο πιο δυναμικός της χαρακτήρας. Από την αύξηση των διαστάσεων ωφελημένοι θα είναι και οι χώροι στο εσωτερικό, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζουν και οι κινητήρες της.

Το μεγάλο νέο εδώ είναι η επιστροφή στη γκάμα της Mercedes ενός 6κύλινδρου σε σειρά, μετά μάλιστα από πολλά χρόνια -είχε εξοστρακιστεί για λόγους παθητικής ασφάλεια εξαιτίας του μεγαλύτερου μήκους του σε σχέση με έναν V6. Ο κινητήρας αυτός, με τον εσωτερικό κωδικό ΟΜ656 θα εμφανιστεί αρχικά ως diesel και μετά από ένα χρόνο, το 2017, ως βενζίνης, θα είναι αποκλειστικά bi-turbo και η απόδοσή του θα φτάνει μέχρι και τους 430 ίππους.

Ο λόγος για την εκ νέου υιοθέτηση ενός 6κύλινδρου σε σειρά είναι η χρήση ουσιαστικά των πολλαπλασίων ενός κυλίνδρου 500 κυβικών για τους διάφορους κυβισμούς και με τον τρόπο αυτό διευκολύνεται η διαδικασία παραγωγής.

Με βάση αυτή τη λογική το σύνολο των 2.000 κυβικών που θα αποτελεί τη βάση είναι τετρακύλινδρο και θα είναι έχει και αυτό εκδοχές βενζίνης και πετρελαίου. Οι πρώτες θα αποδίδουν από 184 έως και 333 ίππους, ενώ οι diesel, που θα αντικαταστήσουν το κλασικό πια σύνολο των 2.143 κυβικών θα κυμαίνονται από τους 150 έως και τους 231 ίππους με ενδιάμεσους του 194 της E220d, που θα είναι διαθέσιμη από την αρχή. Μαζί με την Ε200 των 184 ίππων, με στάνταρ το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων.

Τα πλάνα της Mercedes, από πλευράς διαθέσιμων αμαξωμάτων, περιλαμβάνουν το στέισον το 2017 και στην πορεία τόσο το κουπέ όσο και το κάμπριο.

Γιάννης Σκουφής 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Επιτέλους! Το Chaos είναι έτοιμο!

Featured

Toyota GR Yaris: Ειδικές εκδόσεις με βαριά ονόματα  

Featured

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda