Αυτή είναι λοιπόν η νέα Mercedes CLS, η οποία τελικά θα διατηρήσει την καθιερωμένη ονομασίας και θα λέγεται, σύμφωνα με τη νέα λογική της γερμανικής εταιρείας CLE -βασίζεται στην Ε-Class.
Όπως μπορούμε να δούμε το σχήμα της αποτελεί την εξέλιξη του ήδη γνωστού και έτσι και η νέα CLS θα είναι κομψή και ιδιαίτερη. Οι διαφορές εντοπίζονται στο πιο χαμηλό εμπρός της μέρος και τους πιο στενούς προβολείς, η μάσκα αναμένεται να είναι και εδώ η καινούργια Panamericana, ενώ το μήκος θα είναι οριακά κάτω από τα 5,0 μέτρα -για την ακρίβεια 4,99.
[ngg_images source=”galleries” container_ids=”3873″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]
Στο εσωτερικό το ταμπλό θα είναι και εδώ πλήρως ψηφιακό με τις μεγάλες οθόνες των 12,3 ιντσών, ενώ οι κινητήρες θα είναι οι καινούργιοι 6κύλινδροι σε σειρά της μάρκας, βενζίνης και πετρελαίου. Αυτός της CLS 450 θα αποδίδει 367 ίππους και ο diesel 286. Η γκάμα θα περιλαμβάνει και 4κύλινδρο diesel με 245 ίππους, καθώς και την υβριδική CLS 350 με ηλεκτρικό κύκλωμα 48V και 299 ίππους. H έκδοση AMG θα κινείται από τον bi-turbo των 4.000 κυβικών της AMG-GT.
Περισσότερα με τη επίσημη πρεμιέρα, οπότε μείνετε συντονισμένοι.
Γιάννης Σκουφής
