Σύνδεση

Featured

Νέο Jeep Wrangler: Πόσες βίδες πρέπει να λυθούν για να κατέβει το παρμπρίζ;

Η Jeep λοιπόν έδωσε στη δημοσιότητα τα πλήρη στοιχεία και πολλές φωτογραφίες για το νέο Wrangler, που έχει πολλές και σημαντικές αλλαγές σε σχέση με τον προκάτοχό του.

Με πρώτη και καλύτερη το καινούργιο πλαίσιο, που έχει επιφέρει και μια σημαντική μείωση του βάρους. Συνολικά το βάρος έχει περιοριστεί και 91 κιλά, μισά από τα οποία πιστώνονται στο πλαίσιο και μισά στην εκτεταμένη χρήση αλουμινίου. Έτσι από αλουμίνιο είναι το καπό, οι πόρτες και το παρμπρίζ, ενώ στην πίσω πόρτα υπάρχει συνδυασμός αλουμινίου και μαγνησίου.

Από κει και πέρα το παρμπρίζ πλέον διπλώνει πολύ πιο εύκολα και γρήγορα -στο παλιό μοντέλο έπρεπε να ξεβιδωθούν 28(!) βίδες, στο καινούργιο μόλις τέσσερις- η μάσκα είναι επανασχεδιασμένη διατηρώντας φυσικά τις 7 κάθετες γρίλιες, τα φλας βρίσκονται πια στα (ξεχωριστά) φτερά, ενώ έχουν διατηρηθεί οι εμφανείς μεντεσέδες για τις πόρτες, μιας και αποτελούν χαρακτηριστικό στοιχείο του σχεδιασμού.

Η αεροδυναμική, όσο και αν δεν του φαίνεται είναι βελτιωμένη κατά 9%, ενώ άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία είναι το μεγαλύτερο πίσω παρμπρίζ, η εμφανώς καλύτερη ορατότητα από τη θέση του οδηγού -οι Αμερικανοί αναφέρουν με περηφάνεια πως για πρώτη φορά διπλώνουν τα πίσω προσκέφαλα- η μετακίνηση των εμπρός τροχών προς τη μάσκα κατά 3,84 εκατοστά για να χωρέσει το νέο αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων και των πίσω 2,56 εκατοστά (1,0 ίντσα) στη δίθυρη έκδοση και 3,84 στην τετράθυρη προκειμένου να αυξηθεί ο χώρος στα πίσω καθίσματα. Μαζί με αυτά και η σταθερότητα στις μεγάλες ταχύτητες.

All-new 2018 Jeep® Wrangler Rubicon

Σημαντική εξέλιξη είναι και η καινούργια μαλακή οροφή που διπλώνει πολύ πιο εύκολα σε σχέση με τη παλιά, ενώ υπάρχει και ηλεκτροκίνητη εκδοχή της που όμως δεν αφαιρείται πλήρως.

Ο κλασικός κινητήρας του Wrangler, ο V6 των 3.600 κυβικών κινεί και τη νέα του γενιά, αποδίδοντας 285 ίππους και 352 Nm και παρουσιάζοντας σαφώς καλύτερη οικονομία καυσίμου. Συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων είτε με αυτόματο με 8, ενώ αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο είναι διαθέσιμος ο νέος τετρακύλινδρος turbo των 2.000 κυβικών. Ο οποίος έχει μια ήπια ηλεκτρική υποβοήθηση και μπαταρία 48V και αποδίδει 268 ίππους και 400 Nm.

Στην πορεία θα προστεθεί στη γκάμα και ο diesel των 3.000 κυβικών, ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει και πάλι κίνηση στους 2 ή σε όλους τους τροχούς, ενώ οι εκτός δρόμους δυνατότητες θα είναι και πάλι κορυφαίες χωρίς να επηρεάζονται σε τίποτα από την υβριδική υποβοήθηση της έκδοσης των 2.000 κυβικών.

Ολοκαίνουργιο είναι και το εσωτερικό, με μεγαλύτερη κατά 50% κεντρική κονσόλα που όπως λένε και οι άνθρωποι της μάρκας έχει χώρο ακόμα και για iPad. Φυσικά υπάρχει και οθόνη για το σύστημα infotainment, καθώς και δυνατότητες διασύνδεσης κινητών και συστήματα υποβοήθησης.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

To νέο Peugeot 2008 έγινε πιο SUV και πολύ πιο upper class

Featured

Πόσο λέτε ότι κοστίζει η ταχυφόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου στο δίκτυο Ionity;

Featured

Νέα Skoda Octavia RS: με βενζίνη, diesel και plug-in υβριδική έκδοση

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup