To supercar της Mercedes, η AMG GT, πέρασε στη δεύτερη γενιά της και είναι έτοιμη να τεθεί αντιμέτωπη τόσο με την Porsche 911 και την Aston Martin Vantage όσο και με άλλα μοντέλα της απαιτητικής αυτής κατηγορίας.
Παρόλο που οι ιθύνοντες της Mercedes, όπως ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-AMG, Michael Schiebe, αναφέρουν πως δεν είναι μια κλειστή εκδοχή της νέας SL η καινούργια AMG GT που αποκαλύφθηκε στο Μοντερέι της Καλιφόρνια, έχει πολλά κοινά στοιχεία με το πολυτελές ρόουντστερ.
Ακόμα και τον τόπο παραγωγής, στο εργοστάσιο της Βρέμης.
Σε σχέση με την προκάτοχό της η νέα Mercedes-AMG GT έχει μεγαλώσει και έχει αποκτήσει διάταξη 2+2 θέσεων προκειμένου να είναι πιο άνετη αλλά και πιο πρακτική.
Έτσι λοιπόν το μήκος της έχει φτάσει τα 4,728 μέτρα, ενώ μεγαλύτερο κατά 70 χιλιοστά (συνολικά 2.700) είναι και το μεταξόνιό της.
Αυξημένη είναι και η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ που κυμαίνεται από τα 321 έως και τα 675 λίτρα ενώ στις πίσω θέσεις, όπως άλλωστε είναι αναμενόμενο, κάθονται μόνο παιδιά.
Στο εσωτερικό κυριαρχεί ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών και η οθόνη των 11,9 ιντσών του συστήματος infotainment, προσανατολισμό portrait και γραφικά ειδικά για την AMG. Στην όλη σπορ διάσταση συμβάλλουν με τη σειρά τους τόσο τα σπορ καθίσματα με τα ενσωματωμένα προσκέφαλα όσο και το τιμόνι AMG Performance.
Η καινούργια AMG GT Coupé θα είναι διαθέσιμη με δύο εκδοχές του bi-turbo V8 των 4.000 κυβικών, ο οποίος, όπως όλοι οι κινητήρες των AMG κατασκευάζονται στο χέρι από έναν μηχανικό με βάση τη φιλοσοφία του «One Man, One Engine».
Η κορυφαία έκδοση είναι η AMG GT 63 4MATIC+ όπου ο V8 αποδίδει 585 ίππους και 800 Nm από τις 2.500 έως τις 4.500 σ.α.λ. Το 0-100 ολοκληρώνεται σε μόλις 3,2 δεύτερα και η τελική φτάνει τα 315 χλμ./ώρα.
Η AMG GT 55 4MATIC+ έχει 476 ίππους και 700 Nm, χρειάζεται 3,9 δεύτερα για το 0-100 και η τελική της φτάνει τα 295 χλμ./ώρα.
Και οι δύο έχουν στάνταρ την τετρακίνηση AMG Performance 4MATIC+ με τον ηλεκτρομηχανικά ελεγχόμενο συμπλέκτη και την πλήρως μεταβλητή κατανομή της ροπής, καθώς και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό.
Το κιβώτιο ταχυτήτων AMG SPEEDSHIFT MCT 9G συνδυάζει έναν υγρό πολύδισκο συμπλέκτη που αντικαθιστά τον μετατροπέα ροπής.
Η ανάρτηση διαθέτει το σύστημα AMG Active Ride Control με διπλά ψαλίδια αλουμινίου, ηλεκτρονική ρύθμιση της απόσβεσης και ενεργητικό έλεγχο της κύλισης. Το σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης είναι στάνταρ, ενώ φυσικά υπάρχουν αρκετά προγράμματα οδήγησης.