Σύνδεση

Featured

Η νέα Mercedes-AMG GLC Coupe έχει μέχρι και 680 ίππους

Πρεμιέρα για τις εκδόσεις AMG της Mercedes GLC Coupe, που όπως και στην αντίστοιχη GLC κινούνται από τον τετρακύλινδρο των 2.000 κυβικών της εργοστασιακής μάρκας βελτιώσεων της γερμανικής εταιρείας. Ο οποίος είναι ο μοναδικός, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, στην αυτοκινητοβιομηχανία με ηλεκτρικό turbo.

Η εισαγωγική έκδοση είναι η AMG GLC 43 4MATIC, στην οποία το δίλιτρο σύνολο, που όπως και όλα της AMG κατασκευάζεται από την αρχή έως το τέλος από έναν και μόνο μηχανικό, αποδίδει 421 ίππους και 500 Nm. Ταυτόχρονα υπάρχει και η ήπια υβριδική υποβοήθηση που συμβάλλει όταν χρειάζεται με επιπλέον 14 ίππους.

Το 0-100 εδώ ολοκληρώνεται σε 4,8 δεύτερα και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ ώρα.

Στην κορυφαία AMG GLC 63 S E Performance η απόδοση του τετρακύλινδρου φτάνει τους 476 ίππους, ενώ υπάρχει και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 204 ίππων στον πίσω άξονα, με αποτέλεσμα η συνδυαστική απόδοση να φτάνει τους 680 ίππους.

Που καταλήγουν σε όλους τους τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου των 9 σχέσεων της AMG -χρησιμοποιείται και στην GLC 43- και εξασφαλίζουν ένα 0-100 σε 3,5 δεύτερα και μια τελική ταχύτητα 275 χλμ./ ώρα.

Η μπαταρία του συστήματος έχει τεχνολογία F1 και ενεργειακή χωρητικότητα 6,1 kWh, με αποτέλεσμα η ηλεκτρική αυτονομία να φτάνει τα 12 χιλιόμετρα.

Κατά τα άλλα ανάρτηση, φρένα, σύστημα διεύθυνσης είναι της AMG και ειδικά εξελιγμένα, ενώ φυσικά υπάρχουν οπτικές διαφοροποιήσεις, τόσο εκτός όσο και εντός και σε σχέση με τις στάνταρ εκδόσεις της GLCX και μεταξύ τους.

Για την έναρξη των πωλήσεων θα υπάρχει, όπως συνηθίζει άλλωστε η Mercedes, η ειδική έκδοση Edition 1 της AMG GLC 63 S E Performance.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured