Σύνδεση

Featured

Η νέα 750S είναι η τελευταία συμβατική McLaren

Η McLaren παρουσίασε το τελευταίο της συμβατικό μοντέλο, καθώς και αυτή θα κινηθεί στο μέλλον -αναγκαστικά…- προς το μερικό και στη συνέχεια προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό,

Η 750S, γιατί περί αυτής πρόκειται, αντικαθιστά την 720S, είναι και αυτή διαθέσιμη ως κουπέ και ως Spider και οι μηχανικοί της βρετανικής εταιρείας προσπάθησαν να την κάνουν ακόμα μια άμεση αλλά και πιο διασυνδεδεμένη με την ευρύτερη έννοια του όρου.

Οπτικά το καθιερωμένο πια σχήμα των McLaren έχει διαφοροποιηθεί -οι Βρετανοί λένε πως το 30% του αμαξώματος είναι νέο- με καινούργιο εμπρός προφυλακτήρα, πιο τονισμένο σπλίτερ και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα.

Ταυτόχρονα πίσω η ενεργή αεροτομή από ανθρακονήματα είναι πλέον μεγαλύτερη κατά 20%.

Στο εσωτερικό έχουν γίνει αλλαγές στη σχεδίαση για χάρη της εργονομίας και της πρακτικότητας, ενώ η οθόνη των 8,0 ιντσών στην κεντρική κονσόλα έχει πλέον μεγαλύτερη ανάλυση.

Σε σχέση με την 720S το βάρος έχει μειωθεί κατά 30 κιλά -η κουπέ ζυγίζει 1.389 κιλά και η Spider μόλις 49 περισσότερα- ενώ ο V8 των 4.000 κυβικών με τα διπλά turbo αποδίδει εδώ 750 ίππους και 800 Nm.

Για τις επιδόσεις σημειώστε ένα 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δεύτερα (0-200 σε 7,8 και 0-300 σε λιγότερα από 20,0 δεύτερα) και μια τελική ταχύτητα 332 χλμ./ ώρα.

Από κει και πέρα έχουν γίνει αλλαγές και στην ανάρτηση, ενώ για πρώτη φορά χρησιμοποιείται το νέο σύστημα ενεργητικής ανάρτησης PCC II. Επίσης, όπως λένε οι μηχανικοί της McLaren, το σύστημα ανύψωσης το εμπρός μέρους έχει γίνει πιο γρήγορο.

Η νέα McLaren750S θα κοστίζει από 330.000 ευρώ περίπου, οι πρώτες παραδόσεις της θα γίνουν το Σεπτέμβριο ενώ η παραγωγή του 2023 έχει, σύμφωνα με την εταιρεία, ήδη πουληθεί.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured