Σύνδεση

Featured

Αυτή η Exige Cup 430 αποτείνει φόρο τιμής στο θρυλικό μονοθέσιο Lotus Type 25

H Lotus πρέπει να είναι δευτεραθλήτρια στις ειδικές εκδόσεις των μοντέλων της, πίσω από την πρωταθλήτρια του είδους Porsche. Έτσι προκειμένου να αποτίσει φόρο τιμής στο μονοθέσιο Type 25, που πρωταγωνιστούσε από το 1962 εως και το 1967 με οδηγούς μεταξύ άλλων τους Jim Clark, Mike Hailwood, Chris Amon και Richard Attwood, δημιούργησε μια ακόμα ειδική έκδοση της Exige.

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4084″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Την Cup Type 25, η οποία είναι αυστηρά διθέσια και όπως αφήνει να εννοηθεί και το όνομά της θα κατασκευαστεί σε μόλις 25 αντίτυπα. Τα οποία θα είναι βαμμένα είτε πράσινα, στο παραδοσιακά British Racing Green είτε λευκά. Από κει και πέρα θα υπάρχουν νέα αμορτισέρ, εξάτμιση από τιτάνιο, επενδύσεις από αλκαντάρα στο εσωτερικό, επιλογέας από ξύλο όπως τον παλιό, καλό (?) καιρό, κλιματισμός και ηχοσύστημα μαζί με την πάντα απαραίτητη πλακέτα με τον αριθμό του εκάστοτε μοντέλου.

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4085″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Κινητήρας είναι ο V6 των 3.500 κυβικών ο οποίος με τη βοήθεια μηχανικού υπερσυμπιεστή (kompressor) της αμερικάνικης Edelbrock αποδίδει 436 ίππους και 440 Nm. Το αποτέλεσμα είναι 3,3 δεύτερα για το 0-100 και χάρη και στην καλύτερη αεροδυναμική, η οποία εξασφαλίζει και μεγαλύτερη κάθετη πίεση που φτάνει τα 220 κιλά, φτάνει τα 290 χλμ./ ώρα.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo