Σύνδεση

Featured

Αυτή η Exige Cup 430 αποτείνει φόρο τιμής στο θρυλικό μονοθέσιο Lotus Type 25

H Lotus πρέπει να είναι δευτεραθλήτρια στις ειδικές εκδόσεις των μοντέλων της, πίσω από την πρωταθλήτρια του είδους Porsche. Έτσι προκειμένου να αποτίσει φόρο τιμής στο μονοθέσιο Type 25, που πρωταγωνιστούσε από το 1962 εως και το 1967 με οδηγούς μεταξύ άλλων τους Jim Clark, Mike Hailwood, Chris Amon και Richard Attwood, δημιούργησε μια ακόμα ειδική έκδοση της Exige.

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4084″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Την Cup Type 25, η οποία είναι αυστηρά διθέσια και όπως αφήνει να εννοηθεί και το όνομά της θα κατασκευαστεί σε μόλις 25 αντίτυπα. Τα οποία θα είναι βαμμένα είτε πράσινα, στο παραδοσιακά British Racing Green είτε λευκά. Από κει και πέρα θα υπάρχουν νέα αμορτισέρ, εξάτμιση από τιτάνιο, επενδύσεις από αλκαντάρα στο εσωτερικό, επιλογέας από ξύλο όπως τον παλιό, καλό (?) καιρό, κλιματισμός και ηχοσύστημα μαζί με την πάντα απαραίτητη πλακέτα με τον αριθμό του εκάστοτε μοντέλου.

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4085″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Κινητήρας είναι ο V6 των 3.500 κυβικών ο οποίος με τη βοήθεια μηχανικού υπερσυμπιεστή (kompressor) της αμερικάνικης Edelbrock αποδίδει 436 ίππους και 440 Nm. Το αποτέλεσμα είναι 3,3 δεύτερα για το 0-100 και χάρη και στην καλύτερη αεροδυναμική, η οποία εξασφαλίζει και μεγαλύτερη κάθετη πίεση που φτάνει τα 220 κιλά, φτάνει τα 290 χλμ./ ώρα.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured