Σύνδεση

Featured

ΝΕΑ LINCOLN CONTINENTAL: Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΝΟΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ

Με τη νέα λιμουζίνα που παρουσίασει η Lincoln..

Με τη νέα λιμουζίνα που παρουσίασει η Lincoln στο Ντιτρόιτ, την Continental που φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί τα ευρωπαϊκής προέλευσης βαριά χαρτιά της κατηγορίας, επιστρέφει και ένα βαρύ όνομα, στη γκάμα της μάρκας πολυτελείας της Ford. Ένα όνομα που έχει για τελευταία ακουστεί το 2002.

Η καινούργια Continental πάντως δεν τρέφει φιλοδοξίες μόνο για την αγορά των ΗΠΑ αλλά και για αυτή της Κίνας, ενώ η κλασική και αρκετά premium εμφάνισή της έχει και μερικές πολύ ενδιαφέρουσες σχεδιαστικές λεπτομέρεις, με πρώτη και καλύτερη τις χειρολαβές. Οι οποίες αποτελούν συνέχεια των περιγραμμάτων των παραθύρων, ενώ φιλοξενούν αισθητήρες προσέγγισης, οι οποίοι ανοίγουν τις πόρτες μόλις πλησιάσει κάποιος και εφόσον έχουν πριν απασφαλιστεί. Ταυτόχρονα μόλις η Lincoln αντιληφθεί πως πλησιάζει ο οδηγός της ενεργοποιεί τα LED φώτα μπροστά και πίσω, μαζί με το φωτισμό του εσωτερικού. Οι πόρτες πάντως μπορούν να απασφαλίζουν και με τη βοήθεια ενός αριθμητικού κωδικού, ο οποίος εισάγεται μέσω ενός πάνελ που βρίσκεται στη μεσαία κολώνα.

LINCOLN-CONTINENTAL-2017-19

Στο εσωτερικό ανάμεσα στον οδηγό και το συνοδηγό παρεμβάλλεται μια ογκώδης κεντρική κονσόλα, η διαμόρφωση της οποίας θυμίζει και τις αντίστοιχες μοντέλων της Mercedes, κάτι που ισχύει και για τους διακόπτες της ηλεκτρικής ρύθμισης των καθισμάτων στις επενδύσεις των θυρών. Διαθέσιμα είναι 3 επίπεδα εξοπλισμού, τα Chalet, Thoroughbred και Rhapsody, ενώ υπάρχουν τα πάντα σε ότι αφορά συστήματα ασφάλειας, διασύνδεσης και διευκόλυνσης.

LINCOLN-CONTINENTAL-2017-7

Ο κορυφαίος κινητήρας της Continental δεν είναι πια ένας V8 όπως τις παλιές καλές εποχές, αλλά ένας V6 3.000 κυβικών με διπλά turbo, ο οποίος αποδίδει 400 άλογα και 542 Nm, που καταλήγουν σε όλους τους τροχούς.

LINCOLN-CONTINENTAL-2017-18

Με το συγκεκριμένο σύνολο η τιμή της νέας λιμουζίνας της Lincoln θα ξεπερνά τις 60.000 δολάρια, ενώ με τους ατμοσφαιρικούς των 2.700 και των 3.500 κυβικών και κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς θα πέφτει κάτω από τις 50.000.

Γιάννης Σκουφής 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Tρελή ζήτηση για ένα Toyota RAV4 με αμερικάνικo στυλ της δεκαετίας του ’80

Featured

Αντέχεις τη συντήρηση μιας Bugatti;

Bugatti

Το πλήρως ηλεκτρικό VW ID.3 πείθει μεν αλλά δεν εντυπωσιάζει δε

Featured

Video- δοκιμή: νέο Toyota Yaris

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup