Σύνδεση

Featured

H EQS είναι η ηλεκτρική ναυαρχίδα της Mercedes και έχει αυτονομία έως και 770 χιλιόμετρα

H EQS είναι ίσως το μοντέλο στο οποίο υπάρχουν οι πιο πολλές αναφορές πριν καν παρουσιαστεί, αλλά τώρα ήρθε η ώρα και για την επίσημη πρεμιέρα του.

Η EQS λοιπόν είναι η ηλεκτρική ναυαρχίδα της Mercedes, ή αν προτιμάτε το ηλεκτρικό alter ego της S-Class, παρόλο που βασίζεται σε ένα άλλο, ειδικά για την ηλεκτροκίνηση πλαίσιο, υιοθετεί μια άλλη φιλοσοφία σχεδίασης, την Purpose Design και υιοθετεί και τον Cab Forward σχεδιασμό. Όρο που είχαμε να το ακούσουμε από την εποχή της συνεργασίας της Mercedes με την Chrysler.

To αποτέλεσμα όλων αυτών είναι μια υπερ- πολυτελής λιμουζίνα μήκους 5,216 μέτρων και βάρους σχεδόν 2,6 τόνων, με τόσο όσο φουτουριστικό στυλ και όλα τα χαρακτηριστικά των EVs, όπως την κλειστή μάσκα. Η οποία συμβάλλει στο να είναι η EQS το πιο αεροδυναμικό αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο, καθώς ο συντελεστής οπισθέλκουσάς της (Cd) είναι μόλις 0,20.

Από κει και πέρα η EQS έχει αυτόματες πόρτες που σημαίνει πως όταν πλησιάζει ο ιδιοκτήτης της που έχει το κλειδί στην τσέπη ξεπροβάλλουν αρχικά οι χειρολαβές και στη συνέχεια ανοίγει αυτόματα η πόρτα του οδηγού. Αυτόματα ανοίγουν και οι άλλες πόρτες, μέσω της κατάλληλης εντολής από το MBUX.

Το εσωτερικό είναι high tech ειδικά με την ιδιαίτερα εντυπωσιακή MBUX Hyperscreen που εκτείνεται από άκρη σε άκρη του ταμπλό, ενώ από κει και πέρα έχουν προσαρμοστεί στις ιδιαιτερότητες ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Από τη λειτουργία του συστήματος πλοήγησης που υπολογίζει την καλύτερη δυνατή διαδρομή για χάρη της αυτονομίας μέχρι τη λειτουργία της ανάκτησης ενέργειας.

Όσο για τους χώρους είναι αντάξιοι μιας κορυφαίας λιμουζίνας (πορτμπαγκάζ από 610 έως 1.770 λίτρα).

Η EQS θα είναι διαθέσιμη με δύο μπαταρίες εκ των οποίων η πιο μικρή έχει καθαρή  έχει ενεργειακή χωρητικότητα 90,0  kWh  και η πιο μεγάλη 107,8 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία που φτάνει μέχρι και τα 770 χιλιόμετρα. Η φόρτισή της θα μπορεί να γίνει σε ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος (DC) με ισχύ έως και 200 kW. Στην πέριπτωση αυτή και μέσα σε 15 λεπτά η μπαταρία της θα φορτίζει τόσο ώστε να μπορούν να καλυφθούν 300 χιλιόμετρα.

Για την αρχή θα είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις. Την EQS 450+ με τον ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα που είναι και ο κινητήριος και απόδοση 245 kW (333 PS) και την τετρακίνητη, άρα και με δύο ηλεκτροκινητήρες έναν σε κάθε άξονα, E 580 4 MATIC με 385 kW (524 PS). Η οποία θα χρειάζεται μόλις 4,3 δεύτερα για το 0-100 (η τελική είναι σε κάθε περίπτωση 210 χλμ./ ώρα), αλλά δεν θα είναι και η πιο γρήγορη της γκάμας. Και αυτό γιατί θα ακολουθήσει και μια έκδοση AMG με 560 kW (762 PS).  

Η Mercedes EQS θα έχει μεταξύ άλλων και στάνταρ τετραδιεύθυνση, ως είθισται η λίστα των εξτρά θα είναι μεγάλη και η τιμή εκκίνησής της στη Γερμανία θα είναι περίπου 110.000 ευρώ.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured