Σύνδεση

Featured

Η νέα Ford Mustang GTD έχει τα γονίδια υπερ-αυτοκινήτου

«Δεν φτιάξαμε ένα αυτοκίνητο παραγωγής για την πίστα αλλά ένα αγωνιστικό για το δρόμο». Με αυτά τα λόγια ο Jim Farley, επικεφαλής της Ford προσπαθεί να δώσει το προφίλ του Mustang GTD, του πιο ισχυρού αυτοκινήτου που έχει κατασκευάσει η Ford στην ιστορία της.

Η GTD που προέρχεται από το αγωνιστικό GT3 έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την καναδική Multimac και το χαρακτηριστικό του είναι πως ο V8 έχει μετακινηθεί, όσο ήταν εφικτό, πίσω από τον εμπρός άξονα προκειμένου να προσεγγίζει κατά κάποιον τρόπο το σχεδιασμού του κινητήρα στο κέντρο.

Ο V8 των 5,2 λίτρων με το μηχανικό υπερσυμπιεστή αυτός καθαυτός είναι πιο μεγάλος σε σχέση με αυτόν των στάνταρ εκδόσεων της Mustang και έχει επανασχεδιαστεί σε αρκετά σημεία. Το αποτέλεσμα είναι η απόδοσή του, πάντα σύμφωνα με τα λεγόμενα της Ford, να ξεπερνά τους 800 ίππους.

Από εκεί και πέρα η κατανομή βάρους είναι σχεδόν 50:50, το μετατρόχια έχουν αυξηθεί κατά 100 χιλιοστά και η ανάρτηση είναι ημι-ενεργητική. Η πίσω μάλιστα είναι προσαρμοσμένη σε ένα υποπλαίσιο ακριβώς όπως και στο αγωνιστικό GT3.

Από το τελευταίο προέρχεται και το αεροδυναμικό πακέτο με την τεράστια και υδραυλικά ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή, ενώ τα φρένα είναι τεράστιοι δίσκοι από ανθρακόνημα.

Το εσωτερικό της Mustang GTD είναι πολύ κοντά σε αυτό των στάνταρ εκδόσεων, ενώ δεν υπάρχουν πίσω καθίσματα για λόγους εξοικονόμησης βάρους. Το οποίο μάλλον θα είναι πιο μικρό σε σχέση με τα 1.768 κιλά της Dark Horse.

H Ford Mustang GTD θα κοστίζει στις ΗΠΑ περί τις 300.000 δολάρια, ενώ στόχος είναι ένας χρόνος κάτω από τα 7,0 λεπτά στο Nurburgring και φυσικά ο άμεσος ανταγωνισμός με τα ευρωπαϊκής προέλευσης supercars.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured