Στη BMW έχουν πάρει φόρα και παρουσιάζουν συνεχώς νέα μοντέλα, ενώ πιστοί στην καινούργια τους λογική παρουσιάζουν και νέες σειρές. Όπως τη 2, η οποία περιλαμβάνει κατ΄ αρχήν το ομώνυμο κουπέ που θα αντικαταστήσει το προηγούμενο (και όχι ιδιαίτερα επιτυχημένο) της 1, ενώ στο μέλλον πιθανότατα θα προστεθεί και το κάμπριο.
Οπτικά το καινούργιο μικρό κουπέ των Βαυαρών έχει μεγαλώσει αρκετά σε όλες τους τις διαστάσεις, με θετικό συνεπακόλουθο και τη βελτίωση των χώρων στο εσωτερικό του. Παράλληλα το πορτμπαγκάζ του έχει φτάσει τα 390 λίτρα. Αισθητικά διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά των δίθυρων μοντέλων της εταιρεία του Μονάχου, όπως το μακρύ καπό, την μετατοπισμένη προς τα πίσω καμπίνα επιβατών, τον σχετικά ψηλά τοποθετημένο πίσω όγκο και βέβαια τα παράθυρα χωρίς πλαίσια στις πόρτες. Από κει και πέρα το εσωτερικό θυμίζει φυσικά αυτό της σειράς 1 αλλά δείχνει ακόμα πιο upper class.
H νέα σειρά 2 μένει πιστή στην πίσω κίνηση, η κατανομή βάρους είναι 50:50 και η γκάμα της θα περιλαμβάνει κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, με κορυφαίο τον εξακύλινδρο σε σειρά των 3.000 κυβικών της M235i, o οποίος αποδίδει για την περίσταση 326 ίππους (0-100 σε 5,0 δεύτερα, αυτόματο 4,8, τελική 250). Για πρώτη φορά σε κουπέ της BMW θα χρησιμοποιηθεί ο τετρακύλινδρος των 2.000 κυβικών με τους 184 ίππους, ενώ στην πορεία το πιθανότερο είναι να προστεθούν και τα σύνολα βενζίνης των 1.600 κυβικών. Τουλάχιστον ο πιο δυνατός των 170 ίππων που χρησιμοποιείται και στην 118i.
H επίσημη παρουσίαση της νέας σειράς 2 θα γίνει στις αρχές του 2014 στην Έκθεση του Ντιτρόιτ, ενώ οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν τον ερχόμενο Μάρτιο.
Γιάννης Σκουφής