Σύνδεση

Mercedes-Benz

ΠΩΛΕΙΤΑΙ Η LOTEC MERCEDES C1000

To 1990 ένα σεΐχης από τα Ενωμένα Αραβικά Εμιράτα ανέθεσε στη Lotec –όπου Lotec μια εταιρεία που μέχρι τότε κατασκεύαζε κυρίως αγωνιστικά- να κατασκευάσει ότι πιο γρήγορο υπήρχε με τέσσερις ρόδες. Πέντε χρόνια αργότερα, το 1995, η C1000 ήταν έτοιμη. Με έναν V8 με δύο turbo, που απέδιδε 1.000(!) ίππους, που έφταναν στους πίσω τροχούς μέσω ενός κιβωτίου 6 σχέσεων της Hewland. Χειροκίνητου βεβαίως, ενώ φυσικά ήταν πράγματι ότι πιο γρήγορο κυκλοφορούσε με 0-100 σε 2,8 δεύτερα και τελική 431 χλμ./ ώρα. Κάτι σαν πρόγονος της Bugatti Veyron δηλαδή, ενώ η τιμή της ήταν κατά πολύ υψηλότερη, μιας και η C1000 κόστιζε τότε 3,5 εκατομμύρια δολάρια (το ευρώ δεν υπήρχε βεβαίως). Μέρος του υπέρογκου κόστους πήγαινε και στα ανθρακονήματα για το αμάξωμα, που βοηθούσαν ώστε το βάρος να συγκρατηθεί στα 1.080 κιλά με φουλ εξοπλισμό, καθώς υπήρχε κλιματισμός –κάνει πολύ ζέστη στα Εμιράτα για να τον απαρνηθείς για λίγα κιλά- κόκκινα δέρματα, ρυθμιζόμενη πενταλιέρα και τιμόνι, ηχοσύστημα κ.λπ.

Σήμερα η Lotec Mercedes C1000, με μόλις 2.576 χιλιόμετρα στο κοντέρ της, πωλείται σε δημοπρασία από την εξειδικευμένη εταιρεία RKMCCA και με τιμή εκκίνησης 1.000.000 δολάρια ή 726.000 € (τώρα που υπάρχει). Η τελική τιμή αναμένεται να είναι κοντά στο 1.000.000 ευρώ, που δεν θεωρούνται πολλά για ένα μοναδικό αυτοκίνητο που κάποτε –όχι και τόσο παλιά- έγραψε ιστορία.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured