Σύνδεση

Citroen

ΚΑΙ ΓΑΛΛΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΛΑ MQB

Το δρόμο του ομίλου της VW με το πλαίσιο MQB, που πρακτικά έχει ελεύθερη παραμετροποίηση, μιας και η σταθερή τιμή του είναι μια και η μόνη προϋπόθεση η εγκάρσια τοποθέτηση του κινητήρα, θα ακολουθήσουν πολύ σύντομα και οι Γάλλοι των Peugeot- Citroen.

H δική τους modular πλατφόρμα θα λέγεται EMP2, θα καλύπτει τη μικρή και μικρο-μεσαία κατηγορία, καθώς και ποικίλους τύπους αμαξωμάτων, από χάτσμπακ και σεντάν, μέχρι πολυμορφικά, κουπέ και κάμπριο.

Στην εξέλιξη του EMP2 καθοριστικό ρολο θα παίζουν οι χάλυβες υψηλής αντοχής, το αλουμίνιο και τα συνθετικά υλικά προκειμένου να επιτυγχάνεται και μια εξοικονόμηση βάρους της τάξης των 70 κιλών σε σχέση με τα συμβατικά πλαίσια που χρησιμοποιούνται μέχρι τώρα.

Φυσικά πέρα από τη μείωση του βάρους ένα επίσης σημαντικός στόχος της PSA που ταλαιπωρείται από την οικονομική κρίση είναι και η συμπίεση του κόστους. Παράλληλα με τη χρήση ακόμα μικρότερων υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων και διάφορων μέτρων οι Γάλλοι φιλοδοξούν να κάνουν τα νέα τους μοντέλα ακόμα πιο καθαρά. 

{gallery}photos/32/NEWS/PSA-EMP2{/gallery}


Μη χάσεις:

PEUGEOT HYBRID AIR

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

Alfa Romeo: Τελικές δοκιμές της Milano που παρουσιάζεται στις 10 Απριλίου

Alfa Romeo

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz