Το δρόμο του ομίλου της VW με το πλαίσιο MQB, που πρακτικά έχει ελεύθερη παραμετροποίηση, μιας και η σταθερή τιμή του είναι μια και η μόνη προϋπόθεση η εγκάρσια τοποθέτηση του κινητήρα, θα ακολουθήσουν πολύ σύντομα και οι Γάλλοι των Peugeot- Citroen.
H δική τους modular πλατφόρμα θα λέγεται EMP2, θα καλύπτει τη μικρή και μικρο-μεσαία κατηγορία, καθώς και ποικίλους τύπους αμαξωμάτων, από χάτσμπακ και σεντάν, μέχρι πολυμορφικά, κουπέ και κάμπριο.
Στην εξέλιξη του EMP2 καθοριστικό ρολο θα παίζουν οι χάλυβες υψηλής αντοχής, το αλουμίνιο και τα συνθετικά υλικά προκειμένου να επιτυγχάνεται και μια εξοικονόμηση βάρους της τάξης των 70 κιλών σε σχέση με τα συμβατικά πλαίσια που χρησιμοποιούνται μέχρι τώρα.
Φυσικά πέρα από τη μείωση του βάρους ένα επίσης σημαντικός στόχος της PSA που ταλαιπωρείται από την οικονομική κρίση είναι και η συμπίεση του κόστους. Παράλληλα με τη χρήση ακόμα μικρότερων υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων και διάφορων μέτρων οι Γάλλοι φιλοδοξούν να κάνουν τα νέα τους μοντέλα ακόμα πιο καθαρά.
{gallery}photos/32/NEWS/PSA-EMP2{/gallery}