Σύνδεση

Peugeot

PEUGEOT HYBRID AIR

Ο γαλλικός όμιλος της PSA (Peugeot, Citroen) σε συνεργασία με τη γερμανική Bosch εξελίσσει ένα νέου τύπου σύστημα υβριδικής πρόωσης το οποίο θα είναι υδραυλικό, προγραμματίζεται να εμφανιστεί αρχικά σε κάποιο μίνι η υπερ-μίνι των Peugeot και Citroen το 2016 και υπόσχεται οικονομία καυσίμου μέχρι και 45%.

Το χαρακτηριστικό του Hybrid Air, όπως λέγεται το σύστημα, είναι ότι η ενέργεια που ανακτάται στην επιβράδυνση γενικά αποθηκεύεται από το υδραυλικό μέρος, που αποτελείται από μια αντλία και έναν κινητήρα, σε μια δεξαμενή υψηλής πίεσης.

Η διάταξη περιλαμβάνει και δεξαμενή χαμηλής πίεσης, ενώ η ενέργεια που καταλήγει στη μετάδοση που αποτελείται από επικυκλικό μηχανισμό μπορεί να προέρχεται μόνο από τον συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης, είτε από τον υδραυλικό μηχανισμό είτε και από τα δύο μαζί όταν υπάρχει ανάγκη.

Σύμφωνα με τους Γάλλους ένα τρικύλινδρο Peugeot 208 ή Citroen C3 1.0 Hybrid Air θα χρειαζόταν μόλις 2,9 λίτρα αμόλυβδης για κάθε 100 χιλιόμετρα και θα εξέπεμπε μόνο 69 γραμμάρια CO2 το χιλιόμετρο.

Γιάννης Σκουφής

{gallery}photos/32/ECOLOGY/PSA-HYBRID-AIR{/gallery}


{youtube}rjqFihLltSY{/youtube}

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Γιατί οι Γερμανοί δεν αγοράζουν πια ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Featured

Έτσι θα είναι η νέα BMW X5

BMW

Alfa Romeo: Τα μυστικά της Junior

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Toyota: Σούπερ δίλιτρος κινητήρας με… 600 άλογα!

Toyota