Aν και αυτή την περίοδο ο κύριος στόχος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι το κυνήγι της μεγαλύτερης αυτονομίας, ο πρόεδρος της Audi, Markus Duesmann, δηλώνει ξεκάθαρα ότι τα πράγματα ίσως να μην είναι έτσι και στο μέλλον. Και ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο μέλλον θα αρκούνται σε μικρότερες αυτονομίες.
Η σκέψη του βεβαίως δεν είναι και τόσο εκτός πραγματικότητας. Όπως υποστηρίζει ο ίδιος σε συνέντευξη που έδωσε, το να βάζεις τεράστιες μπαταρίες για εκατοντάδες χιλιόμετρα, στην ουσία δημιουργείς μεγαλύτερα, βαρύτερα και πιο δυσκίνητα αυτοκίνητα.
Και συνεχίζει λέγοντας: “Στο μέλλον που οι υποδομές θα είναι πιο πυκνές δεν θα υπάρχει ανάγκη για κάτι τέτοιο. Σήμερα πηγαίνεις στο βενζινάδικο και παίρνεις όσο καύσιμο χρειάζεσαι για το ταξίδι σου. Με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα πρέπει να προσαρμόσεις την συμπεριφορά σου. Αλλά από την στιγμή που αυτό θα γίνει καθημερινότητα, νομίζω ότι οι μπαταρίες θα γίνουν μικρότερες καθώς κάνουν τα αυτοκίνητα πολύ βαριά και μεγάλα και αδικαιολόγητα ακριβά”.
Η σκέψη αυτή έχει πολύ μεγάλη βάση, καθώς όσο βελτιώνονται οι υποδομές και μειώνονται οι χρόνοι φόρτισης των νέων μπαταριών, οι μικρότερες αυτονομίες των αυτοκινήτων μοιάζει μία λογική επιλογή. Το μόνο που χρειάζεται είναι να προσαρμοστούν οι καταναλωτές στα νέα ηλεκτρικά δεδομένα.
Ως προς την Audi πάντως βρίσκεται πλέον με φουλ τις μηχανές στον εξηλεκτρισμό της γκάμας της. Μετά το πρόσφατο E-Tron GT, ετοιμάζεται για τις ηλεκτρικές εκδόσεις πιο mainstream μοντέλων της όπως το Α4 ή το Α6 ή ακόμα και του R8. H εταιρία πάντως προτιμά να κατασκευάσει αυτοκίνητα αποκλειστικά με ηλεκτρικό υπόβαθρο παρά να μετεξελίξει ήδη υπάρχουσες κατασκευές με το κλασικό σύστημα πρόωσης και κινητήρες εσωτερικής καύσης.
