Σύνδεση

Featured

Μηχανή του χρόνου: τα 45 χρόνια του VW Golf μέσα από τα συστήματα ήχου του

Η πορεία του best seller της VW, του Golf, είναι η πορεία από το μονοφωνικό ραδιόφωνο με τη βελόνα στα σύγχρονα συστήματα infotainment με τη συνεχή online σύνδεση.

Όταν έκανε την εμφάνισή του το αρχέτυπο Golf, το 1974, τα πάντα ήταν απλά και λιτά και αυτό ίσχυε και για το ραδιόφωνό του της Grundig (τη θυμάστε;) με την ονομασία Braunschweig, που είχε δύο περιστροφικούς διακόπτες, έναν για την ένταση και ένα για την αναζήτηση σταθμών και τρία κουμπιά για τις μπάντες. Η πρώτη εξέλιξη ήταν το ραδιοκασετόφωνο Ingolstadt Stereo CR της άλλη τότε πασίγνωστης μάρκας, της Blaupunkt.

Επόμενο πολύ σημαντικό βήμα το 1983 και στη δεύτερη γενιά του μοντέλου, που στο ηχοσύστημα gamma του είχε ψηφιακή ένδειξη της ραδιοφωνικής συχνότητας αλλά και κουμπί Dolby, ενώ το GTI είχε ραδιοκασετόφωνο με αντικλεπτική προστασία με κωδικό και ισχύ 4×7 Watt.

Στην 3η γενιά του Golf που παρουσιάστηκε το 1991 οι κασέτες κρατούσαν ακόμα καλά, και το ραδιόφωνο είχε αυτόματη αναζήτηση σταθμών, ενώ το 1997, με την 4η γενιά το ηχοσύστημα gamma είχε μεν ακόμα κασετόφωνο αλλά μπορούσε να συνδεθεί εξωτερικά και CD-player. Παράλληλα εκείνη την περίοδο άρχισαν να κάνουν δειλά δειλά την εμφάνισή τους οι συσκευές 2 DIN με πιο μεγάλες οθόνες.

Οι οποίες στην 5η γενιά (2003) ήταν στάνταρ, όπως και το ενσωματωμένο CD-player, ενώ σιγά σιγά έκανε την εμφάνισή της η χρήση κινητού τηλεφώνου εντός αυτοκινήτου, καθώς και η δυνατότητα σύνδεσης ψηφιακού MP3 player.

Η 6η γενιά του 2008 είχε μεγάλη οθόνη αφής καθώς και DVD player, ενώ για πρώτη φορά εμφανιζόταν ο όρος σύστημα multimedia. Το οποίο διέθετε θύρα USB, σύνδεση ψηφιακού ραδιοφώνου (DAB), δυναμική πλοήγησης και σκληρό δίσκο 30 GB.

Η 7η γενιά με τη σειρά είχε μεταξύ άλλων 3D απεικόνιση χαρτών, σύνδεση Bluetooth και στην πορεία απέκτησε και δυνατότητα WLAN Hotspot, καθώς και σύνδεσης smartphones, ενώ στην 8η γενιά που αναμένεται τα επόμενα 24ώρα έπεται συνέχεια.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup