Σύνδεση

Mercedes-Benz

Η ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ MERCEDES S-CLASS: ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

mercedes-s-class-interior-1

Η καινούργια Mercedes SClass βρίσκεται κυριολεκτικά προ των πυλών και οι Γερμανοί αρχίζουν σιγά σιγά να αποκαλύπτουν λεπτομέρειες σχετικά με τη νέα τους ναυαρχίδα. Έτσι μετά τα high tech συστήματα ασφαλείας με τα οποία θα εξοπλίζεται (http://www.carzine.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1676σειρά πήρε το εσωτερικό της, που από ότι φαίνεται στις φωτογραφίες θα είναι ταυτόχρονα lounge, 1η θέση σε Airbus 380 και κινητό γραφείο.

Μέχρι τις 15 Μαΐου λοιπόν που θα γίνει η πρώτη επίσημη παρουσίαση της νέας πολυτελούς Mercedes το ενδιαφέρον στρέφεται στο χώρο των επιβατών της, που μεταξύ άλλων χαρακτηρίζεται από τον κρυφό φωτισμό του σε διάφορα σημεία και κυρίως από τις δύο μεγάλες οθόνες με διαγώνιο 30,7 εκατοστών στο ταμπλό. Η πρώτη που βρίσκεται ακριβώς μπροστά από τον οδηγό αντικαθιστά τον πίνακα οργάνων, ενώ στη δεύτερη που είναι τοποθετημένη κεντρικά προβάλλονται οι multimedia πληροφορίες.

Όπως και στην τρέχουσα γενιά της SClass, που διαθέτει το σύστημα SplitView της Bosch, έτσι και στη νέα θα μπορεί να βλέπει κανείς διαφορετικό πλάνο στην ίδια οθόνη. Η οποία μάλλον θα είναι υγρών κρυστάλλων της τεχνολογίας TFT-LCD (Thin Film Transistor Liquid Crystal Display), η οποία επιπρόσθετα θα έχει μια ειδική επίστρωση με την ιδιότητα να αποκρύπτει ολόκληρες στήλες από pixel. Έτσι ανάλογα με τη γωνία θέασης διαμορφώνεται και διαφορετικό πλάνο, με αποτέλεσμα άλλα να βλέπει ο οδηγός στις αριστερές στήλες pixel και άλλα ο συνοδηγός.  

Το Command, το γνωστό σύστημα επικοινωνίας της Mercedes, διαθέτει εδώ  επεξεργαστή Intel Atom, ο οποίος τρέχει τα δεδομένα του συστήματος πλοήγησης με realtime χάρτες της Google. Ανάμεσα στα δύο εμπρός καθίσματα υπάρχει ένα πολυχειριστήριο για όλες τις λειτουργίες, ενώ προς το παρόν έχει δοθεί προτεραιότητα στο περιβάλλον iOs της Apple, με αυτά των Android και Blackberry να ακολουθούν.

Το ηχοσύστημα είναι της Bang& Olufsen και στην κορυφαία μορφή του είναι των 1.500 Watt με 24 ηχεία και ήχο «3D», ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει και το σύστημα κλιματισμού (active perfuming system), που μέσα σε 5 λεπτά μπορεί να απομακρύνει τις οσμές του εισερχόμενου αέρα και να τον αρωματίζει ευχάριστα.  

Φυσικά οι επιβάτες των πίσω καθισμάτων είναι αυτοί που είναι κυριολεκτικά στα πούπουλα, μιας και πολλοί από τους κατόχους της νέας SClass θα κάθονται κυρίως πίσω δεξιά. Έτσι οι πλάτες των καθισμάτων ανακλίνονται μέχρι και κατά 43,5 μοίρες, υπάρχουν υποπόδια, καινούργιο σύστημα μασάζ με 14 οπές αερισμού και 6 διαφορετικά προγράμματα, καθώς και ένα περίπλοκο σύστημα θέρμανσης από τα υποβραχιόνια και τα πάνελ των θυρών. Για την μείωση του επιπέδου θορύβου έχουν χρησιμοποιηθεί 150 ανεξάρτητα μονωτικά στοιχεία και η συνολικά ακαμψία του πλαισίου έχει αυξηθεί κατά 14%.

Γιάννης Σκουφής

{gallery}photos/34/NEWS/MERCEDES-S-CLASS-INTERIOR{/gallery}


Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup