Σύνδεση

Featured

Mercedes-Maybach GLS 600: κορυφαία πολυτέλεια, ακραίο design (Video)

H νέα εξτραβαγκάντσα της Mercedes, με το όνομα Maybach GLS έκανε ήδη την εμφάνισή της και εντυπωσιάζει τόσο με την πολυτέλειά της όσο και με το ακραίο σχεδιασμό της. Η διαφορά σε σχέση με την απλή GLS εντοπίζεται κυρίως στην γυαλιστερή γρίλια από χρώμιο όπως γίνεται και στην Maybach S-Class. Η χρήση του χρωμίου συνεχίζεται και σε όλο το μήκος και το πλάτος του αμαξώματος, δίνοντας έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα στο αυτοκίνητο που σίγουρα θα αρέσει σε αγορές όπως της Κίνας, των ΗΠΑ ή των Εμιράτων.

Οι ζάντες είναι 22 ιντσών ενώ υπάρχει και έξτρα έκδοση με 23 ίντσες, με σχέδιο που μιμείται την εμπρός γρίλια. Υπάρχουν οκτώ διαφορετικές διχρωμίες και το σήμα της Maybach θα υπάρχει στην πίσω κολόνα.

Η κεντρική ιδέα του χρωμίου υπάρχει και στο πίσω μέρος με μία λωρίδα που διατρέχει όλο το αμάξωμα και συνεχίζεται και στα φτερά επάνω από τα φώτα. Χρώμιο (περισσότερο χρώμιο…) υπάρχει πάνω και κάτω από τον προφυλακτήρα καθώς και στις διπλές εξατμίσεις.

Στο εσωτερικό η πρώτη αξιοσημείωτη διαφορά είναι η απουσία τρίτης σειράς καθισμάτων. Αυτό σημαίνει ότι χάρη στο μεταξόνιο των 3.135 χιλιοστών, οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι πραγματικά τεράστιοι. Ο χώρος για τα πόδια τους αγγίζει τα 1.103 χιλιοστά, ενώ τα καθίσματα μπορούν να ανακλιθούν ώστε να προσφέρουν ακόμα περισσότερη άνεση.

Η πιο πολυτελής έκδοση της Μaybach GLS φιλοξενεί μόνο τέσσερις επιβάτες (αν και υπάρχει και πενταθέσια έκδοση). Από εκεί και πέρα παρέχονται τα πάντα στους VIP επιβάτες: από αναδιπλούμενα τραπέζα και σύστημα διασκέδασης στα πίσω καθίσματα, μέχρι μπαρ και ψυγείο για ποτήρια και μπουκάλι σαμπάνιας. Τα καθίσματα είναι φυσικά θερμαινόμενα-αεριζόμενα και με δυνατότητα για μασάζ ενώ υπάρχει και μία τεράστια ηλεκτρονικά ελεγχόμενη πανοραμική οροφή.

Η ισχύς παρέχεται από τον bi-turbo V8 των 4.000 κυβικών με 558 ίππους και 730 Nm, στα οποία προστίθενται επιπλέον 22 ίπποι και 250 Nm ροπής από το ήπιο υβριδικό σύστημα EQBoost. Οι επιδόσεις που ανακοινώνει το εργοστάσιο είναι 4,8 δεύτερα για το 0-100 και 250 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας.  

[ngg src=”galleries” ids=”4972″ display=”basic_thumbnail”]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured