Σύνδεση

Mercedes-Benz

MERCEDES G63 AMG 6×6

Η εξάτροχη Mercedes G63 AMG 6x6 δεν είναι ούτε αστείο ούτε κάποια ειδική κατασκευή της μιας φοράς. Θα μπει κανονικά στην παραγωγή, θα κατασκευάζονται περίπου 20 με 30 το χρόνο, ενώ με τιμή που φλερτάρει με τις 450.000 ευρώ θα είναι μετά την ηλεκτρική SLS το πιο ακριβό μοντέλο της μάρκας.  

Η βάση της εξάτροχης και τετραθέσιας G-Class είναι μια ειδική έκδοση για το στρατό της Αυστραλίας, που χρησιμοποιείται από το 2011, ενώ την παραγωγή της πολιτικής έκδοση θα αναλάβει η αυστριακή Magna Steyr.

Το σύστημα τετρακίνησης περιλαμβάνει πέντε ηλεκτρονικά ελεγχόμενα διαφορικά που κλειδώνουν έως 100% (η διαχείριση τους γίνεται από τρεις διακόπτες στην κονσόλα), ενισχυμένο σύστημα υπο-πολλαπλασιασμού των σχέσεων καθώς και σύστημα ελέγχου της πίεσης των ελαστικών με στάνταρ τροχούς 37 ιντσών! Το αποτέλεσμα είναι το εξάτροχο G-Wagen για να χρησιμοποιήσουμε την κλασική ονομασία, να θέτει υποψηφιότητα ως το απόλυτο off road όχημα στον κόσμο, διεκδικώντας τα σκήπτρα από το Hummer.

Σε αντίθεση πάντως με την στρατιωτική έκδοση που χρησιμοποιεί έναν V6 diesel 3.000 κυβικών, το τέρας που βλέπετε εξοπλίζεται με έναν V8 βενζίνης με 5.500 κυβικά και δύο turbο, που μετά τις περιποιήσεις της AMG αποδίδει 536 PS και 760 Nm ροπής. Το απόβαρο φτάνει τα 3.775 κιλά και τη μετάδοση αναλαμβάνει το αυτόματο κιβώτιο 7G-tronic. Το κιβώτιο μεταφοράς μεταβάλει την σχέση μετάδοσης από την ασφάλτινη 0,87:1 έως την χωμάτινη 2,16:1 ενώ η κατανομή ανάμεσα στους 3 άξονες είναι 30:40:30

Από κει και πέρα το μήκος της εξάτροχης GClass φτάνει τα 5.875 χιλιοστά, το πλάτος τα 2.110 και το ύψος τα 2.210, ενώ το μεταξόνιο έχει αυξηθεί σε σχέση με την κανονική G63 AMGκατά 30 εκατοστά, φτάνοντας συνολικά τα 312. Η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος είναι 460 χιλιοστά (από 250) ενώ η διαφυγή από υδάτινο πέρασμα είναι 1000 (από 400). Παράλληλα οι γωνίες διαφυγής και προσέγγισης έχουν αυξηθεί κατά 16 και 27 μοίρες (συνολικά στις 52 και 54 μοίρες) ενώ ανεπίσημα το 0-100 επιτυγχάνεται σε περίπου 6 δεύτερα με την τελική να περιορίζεται για λόγους ασφαλείας στα 160. Κρίνοντας πάντως από τις προδιαγραφές και τη δύναμη του κινητήρα της μόνο τάνκ μπορεί να θεωρηθεί ως σοβαρός αντίπαλος για την Mercedes G63 AMG 6x6.

Γιάννης Σκουφής

{gallery}photos/34/NEWS/MERCEDES-G63-AMG-6X6{/gallery}


{youtube}hEA02kfdh8o{/youtube}

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured