Σύνδεση

Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GT 43 Coupe: Με δίλιτρο κινητήρα και 421 άλογα

Συνεχίζοντας τις αναβαθμίσεις των μοντέλων της, η Mercedes-AMG ακολουθεί τα βήματα της αντίστοιχης SL roadster με την GT 43, εγκαταλείποντας τον V8 υπέρ ενός δίλιτρου τετρακύλινδρου βενζινοκινητήρα που κινεί τους πίσω τροχούς.

Τοποθετημένη ως μια πιο προσιτή επιλογή στη σειρά AMG GT, η GT 43 Coupe κληρονομεί το σύστημα κίνησης που είδαμε στην SL43, συμπεριλαμβανομένου του ηλεκτρικού turbo εμπνευσμένου από τη Formula 1.

Παρά τους λιγότερους κυλίνδρους και κυβισμό, η GT 43 διαθέτει 421 ίππους (με 500 Nm ροπής), μια αξιοσημείωτη αύξηση 45 ίππων σε σχέση με την έκδοση cabrio.

Την απόδοση ενισχύει μια ήπια υβριδική υποβοήθηση 48 V που παρέχει προσωρινή ενίσχυση 15 ίππων όταν χρειάζεται, μεταφέροντας την ισχύ στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη εννέα ταχυτήτων.

Παρά τον τετρακύλινδρο κινητήρα, οι επιδόσεις είναι εντυπωσιακές. Με σπριντ από τα 0 στα 100 km/h σε 4,6 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 280 χλμ./ώρα, η GT43 ανταγωνίζεται ισάξια τα hot hatchback ως μια πραγματική πρόταση της AMG.

Το ενεργό σύστημα αεροδυναμικής, συμπεριλαμβανομένου του AIRPANEL και της εκτεταμένης πίσω αεροτομής, βελτιστοποιεί την αεροδυναμική και βελτιώνει την ευστάθεια σε υψηλές ταχύτητες. Επιπλέον, το κιβώτιο ταχυτήτων AMG SPEEDSHIFT MCT 9G εξασφαλίζει αστραπιαίες αλλαγές ταχυτήτων, που συμπληρώνονται από τη λειτουργία RACE START για βέλτιστη επιτάχυνση. Υπάρχει επίσης και πίσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό.

Η ανάρτηση AMG RIDE CONTROL, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη, επιτρέπει στους οδηγούς να ρυθμίζουν την οδηγική τους εμπειρία, από τη δυναμική λειτουργία Sport+ μέχρι την άνετη λειτουργία Comfort.

Αεριζόμενοι διάτρητοι δίσκοι φρένων εμπρός 390×36 χιλιοστών με εξαπίστονες δαγκάνες επιβραδύνουν τους εμπρός τροχούς, ενώ στον πίσω άξονα υπάρχουν μονοπίστονες δαγκάνες 360×26 χιλιοστών.

Η Mercedes-AMG κατέβαλε προσπάθειες για να μειώσει το βάρος της GT 43, καταργώντας τέσσερις κυλίνδρους και το σύστημα τετρακίνησης. Ωστόσο, η δεύτερη γενιά GT παραμένει μεγάλη σε μέγεθος ως ένα πιο πρακτικό grand tourer.

Η GT 43 θα προσφέρεται τόσο με στάνταρ διθέσια διάταξη όσο και με προαιρετική διάταξη 2+2, με πρόσθετα χαρακτηριστικά όπως ενεργό σύστημα διεύθυνσης στους πίσω τροχούς κ.λπ.

Σχεδιαστικά, η GT 43 τραβάει την προσοχή με τον επανασχεδιασμένο μπροστινό προφυλακτήρα της, εγκαταλείποντας την μεγάλη μάσκα για μια βελτιωμένη εμφάνιση. Τα εμπρός και πίσω φτερά υιοθετούν ένα πιο λεπτό προφίλ, το οποίο συμπληρώνεται από πιο διακριτικούς πλευρικούς αεραγωγούς.

Στο πίσω μέρος, ο προφυλακτήρας διαθέτει μια πιο καθαρή σχεδίαση. Η εμφάνιση ολοκληρώνεται από τις τετραπλές στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης, προσθέτοντας μια σπορ πινελιά στο πίσω προφίλ του GT 43.

Στο εσωτερικό, ο γνωστός ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών ενσωματώνεται άψογα με την οθόνη αφής 1 των1,9 ιντσών για το σύστημα infotainment MBUX. Τα στάνταρ σπορ καθίσματα AMG, επενδεδυμένα με δέρμα Nappa, είναι στάνταρ εξοπλισμός.

Για όσους επιθυμούν μια επιπλέον δόση σπορ χαρακτήρα, διατίθενται προαιρετικά τα καθίσματα AMG Performance ενώ εκείνοι που είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για ένα πραγματικά αποκλειστικό εσωτερικό, το πρόγραμμα Manufaktur ανοίγει παρέχει πολλές επιλογές εξατομίκευσης.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured